اخبار داغ

رئیس اتحادیه کفاشان رشت:

مردم صرفا به دلیل مارک ترک گران نخرند/ اکثر کفش ها در ایران تولید و با مارک ترکیه عرضه می شود

مردم صرفا به دلیل مارک ترک گران نخرند/ اکثر کفش ها در ایران تولید و با مارک ترکیه عرضه می شود
رئیس اتحادیه کفاشان رشت، گفت: خریداران باید آگاه باشند که صرفا به دلیل مارک ترک گران نخرند زیرا این کالا ها در ایران تولید می شود و فقط مارک ترکیه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو نصیرزاده رئیس اتحادیه کفاشان در رشت در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت بازار کفش و استقبال مردم از کفش ایرانی اظهار کرد: اکثر کفش های موجود در فروشگاه ها از تهران و تبریز می آیند و خریداران باید آگاه باشند که صرفا به دلیل مارک ترک گران نخرند زیرا این کالا ها در ایران تولید می شود و فقط مارک ترکیه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خسرو نصیرزاده رئیس اتحادیه کفاشان در رشت در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت بازار کفش و استقبال مردم از کفش ایرانی اظهار کرد: اکثر کفش های موجود در فروشگاه ها از تهران و تبریز می آیند و خریداران باید آگاه باشند که صرفا به دلیل مارک ترک گران نخرند زیرا این کالا ها در ایران تولید می شود و فقط مارک ترکیه دارد., ۸دی,

وی در رابطه با تولید کفش های تابستانی و زمان عرضه آن به بازار فروش، گفت: تولیدکنندگان، تولید کفش های تابستانی را آغاز کردند اما به دلیل اینکه مغازه داران فروش کمتری نسبت به سال گذشته داشتند ابتدا باید حجم کارهای قبلی خود را در حراج ها کم کرده سپس خرید کفش های تابستانی را شروع کنند.

,

رئیس اتحادیه کفاشان رشت افزود: جنس خوب در فروشگاه ها بسیار است اما خرید یک کفش به سلیقه خریدار بستگی دارد.

,

وی با بیان اینکه مغازه داران جنس های بی کیفیت خود را که از آن ها استفاده نمی کنند به دست فروشان می دهند گفت: کفش های مغازه داران و دست فروشان از نظر ظاهری کاملا به هم شبیه هستند ولی تفاوت آنها در کیفیت است.

,

نصیرزاده انتظار اتحادیه کفاشان از مسئولان را وارد کردن نقدینگی در بازار عنوان کرد و افزود: اگر مردم قدرت خرید داشته باشند وضعیت بازار بهتر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه