اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفت وگو با دانا:

پیام رسان های خارجی ابزار قبح زدایی شده اند/ پیام رسان های داخلی باید از لحاظ فنی و زیرساختی قوی شوند

پیام رسان های خارجی ابزار قبح زدایی شده اند/ پیام رسان های داخلی باید از لحاظ فنی و زیرساختی قوی شوند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: متاسفانه با ظهور این شبکه های اجتماعی قبح خیلی ازمسائل از بین رفته است و توانسته اند فرهنگ غنی ما را از جوانان وخانواده ها به سرقت ببرند.
[

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار داشت: ایران از دیر باز دارای فرهنگ غنی بوده که با پذیرش اسلام این فرهنگ غنی تر شده است همچنین ارزشهایی را در بین جامعه خود بزرگ داشتیم که برای تعالی جامعه نیاز بود؛ ازجمله نهاد خانواده که به عنوان یک ارزش بالای اجتماعی و دینی برای ما حرمت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که در سال های اخیر برای ضربه زدن و حمله به ارزش های اسلامی استفاده شد، ماهواره بود که سعی می کرد با ساختن فیلم های مبتذل نهاد خانواده و ارزش هایی که از نهاد مقدس خانواده نشات می گرفت را مورد حجمه قرار دهند.

,

 

,

حاجی دلیگانی خاطر نشان کرد: اخیرا نیز از ابزار فضای مجازی و پیام رسان ها که منشا خارجی دارند استفاده می کنند و سعی در هجمه بردن به ارزش های اجتماعی و دینی دارند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه پیام رسانهای خارجی تا حدودی به اهداف شوم خود رسیده اند، گفت: متاسفانه با ظهور این شبکه های اجتماعی قبح خیلی ازمسائل از بین رفته است و توانسته اند فرهنگ غنی ما را از جوانان وخانواده ها به سرقت ببرند.

,

 

,

این نماینده مجلس در خصوص علت فیلتر نشدن تلگرام تا امروز اظهارداشت: پیام رسان های داخلی ما باید ازلحاظ فنی وزیرساختی خود را قوی کنند تا بستر برای کوچ مردم به سوی این پیام رسان ها فراهم شود و از فضای مناسب این پیام رسان ها استفاده شود لذا با کمک مسئولین این اتفاق خواهد افتاد.

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه