اخبار داغ

فتونیوز/تفاوت 20 میلیونی قیمت کارخانه و بازار برخی خودروها

فتونیوز/تفاوت 20 میلیونی قیمت کارخانه و بازار برخی خودروها
نادر قاضی پور: قیمتی که کارخانه تولید خودرو در سایت جهت فروش قرار داده با قیمتی که در بازار ارائه می شود بیش از 5 تا 20 میلیون اختلاف دارد که معلوم می شود دست هایی پشت پرده وجود دارد که دور از دسترس دولت و شورای رقابت اقدام به این امر می کنند.
[

نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اختلاف قیمت خودرو در بازار و شرکت های تولیدی و همچنین دلیل این اختلاف فاحش اظهارداشت: مجلس تا حدودی می تواند به شورای رقابت و دولت در خصوص عدم افزایش قیمت خودرو فشار وارد کند اما متاسفانه دست هایی پشت پرده وجود دارد که دور از دسترس شورای رقابت و دولت اقداماتی را در راستای افزایش قیمت خودرو ها انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: قیمتی که کارخانه تولید خودرو در سایت جهت فروش قرار داده با قیمتی که در بازار ارائه می شود بیش از 5 تا 20 میلیون اختلاف دارد که معلوم می شود دست هایی پشت پرده وجود دارد که دور از دسترس دولت و شورای رقابت اقدام به این امر می کنند، چه دلیلی دارد که خودرویی که در سایت 30 میلیون قرارداده شده در بازار 36 میلیون ارائه شود؟ دولت بویژه وزارت صنعت باید نقش نظارتی و اجرایی خود را در این زمینه افزایش دهد.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه