اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جوانان مالک و مدیران نظام هستند

جوانان مالک و مدیران نظام هستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : جوانان مالک کشور و مدیران نظام هستند و با اعتماد به آنان پیشرفت کشور مقدور می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; همایش نقش جوانان در تولید و اشتغال ظهر امروز با حضور عضو تشخیص مصلحت نظام و مسئولان استانی و شهرستانی در کانون ملائک قرچک برگزار شد.
مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش اظهار داشت: جوانی یک نعمت بزرگ خداوند است و هر کس در هر شرایط قدر خودش را بداند و از آن استفاده کند.
وی گفت: امام وقتی مبارزه با استبکبار را شروع کرد جوانان مثل مقام معظم رهبر و دیگران وارد این عرصه شدند و هنراه با امام مبارزه را انجام دادند.
انصاری با اشاره به اینکه اگر امروز موفقیت داریم، بیان کرد: این همه فداکاری حاصل زنان و مردان ایرانی است که با تفکر خلاق خود هر روز در حال پیشرفت هستند.
وی تاکید کرد: کشور ما اکثریت از جوان تشکیل شده است و این جوانان با علمی که دارند و با اعتماد مسئولان می توانند این نظام را در جهان مطرح و جهانی کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور یک بانک اطلاعات کشور از دانشحویان در رشته های مختلف تهیه بشود تا از این نیروها جوان در زمینه های مختلف نظام استفاده شود.
وی افزود: این جوانان خلاق با مشورت از مسن تر ها می توانند راه پیشرفت را در بر گیرند و با توان خود کشور را رو به سوی ابتکار و جهان نو عدایت کنند.
انصاری گفت: این جوانان مالک کشور، مدیر و مدبر خوبی هستند و مسئولان از امکان برای انجام کارهای نظام استفاده کنند و به آنها اعتماد کنند.
وی با اشاره به سیاست های ترامپ، بیان کرد: هدف این آقا قصد خراب کردن ایران را در جهان دارد و زمینه سرمایه گذاری و حمایت از جوان ایرانی صورت گیرد تا ایران یک کشور وابسته باقی بماند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید مردم ایران با صبر خود و مصرف کالای ایرانی حتی با کیفیت بد از اشتغال و کالای ایرانی حمایت کنند.
وی تصریح کرد: تولید کننده با ید با ارتقای کیفیت محصول خود به فکر صادرات کالای ایرانی باشند و رضایت مشتری را جلب کنند.
انصاری در پایان خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه داران نظام هستند و با ایجاد اشتغال برای آنان می توانند پیشرفت کشور را ببینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مسعود مرسلپور فرماندار قرچک در ادامه این همایش نقش جوانان در تولید و اشتغال اظهار کرد: هفته جهانی کارگر و جوان را گرامی می‌داریم و آن را به همه زحمت‌کشان عرصه تولید و اشتغال به‌ویژه جوانان شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

,

, ,

وی بیان کرد: قرچک در حوزه اشتغال و جوانان در اداره آموزش و پرورش و صنعت اقدامات چشمگیری انجام داده و اقدامات انجام شده مورد تأیید مسؤولان مربوطه است.

,

فرماندار قرچک تصریح کرد: تشکلات کارگری این شهرستان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور فعال دارند و در‌خصوص مسائل شهری بی‌تفاوت نیستند.

,

وی در پایان با بیان اینکه قرچک دارای جوانان بااستعدادی است، متذکر شد: نخبگان شهرستان در آینده نه‌چندان دور در حوزه‌های مدیریتی حضور پیدا خواهند کرد، اعتماد به جوانان اگر در هر جامعه‌ای انجام شود، آن جامعه پیشرفت خواهد کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه