اخبار داغ

مجموعه فتونیوز/ بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران سراسر کشور

مجموعه فتونیوز/ بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران سراسر کشور
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز اتاق جنگ علیه ما، وزارت خزانه‌داری آمریکاست، خاطرنشان کردند: یک راه مقابله‌ دشمنان با نظام جمهوری اسلامی، مقابله‌ اقتصادی است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، در آستانه‌ روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایشان در این دیدار فرمودند: دیروز اینجا یک نمایشگاه کوچکی درست کردند از تولیدات داخلی که بنده ببینم. من رفتم چند ساعت مشغول دیدن این نمایشگاه بودم. کارهای شماها را دیدم. واقعاً باید دست هنرمند کارگر ایرانی را بوسید. باید دست شماها را بوسید. کارتان را من دیدم.

,

رهبر انقلاب افزودند: این تولید داخلیِ باارزش از لحاظ کیفیت، با این‌همه گرفتاری که ما داریم، با این تحریم‌ها -جلوی مواد اولیه را می‌گیرند، جلوی ماشین پیشرفته را می‌گیرند- و انواع و اقسام مشکلات که مستکبرین عالم جلوی پای ما می‌گذارند، درعین‌حال وقتی انسان نگاه می‌کند به محصول، می‌بیند عجب برجستگی‌ای دارد.

,

, ,

, ,

, ,

در حال بروزرسانی...

, در حال بروزرسانی...]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه