اخبار داغ

نگاهی به سقوط تاسف بار قهرمان اسبق جام جذفی؛

پایان فصل کابوس بار صبا با رکورد زنی در گل خوردن!

پایان فصل کابوس بار صبا با رکورد زنی در گل خوردن!
امسال هم فصل لیگ دسته یک کشور به پایان رسید اما این فصل برای تیم صبای قم که زمانی قهرمان جام حذفی شده و در جام ملت های آسیا حضور داشته یک فصل بسیار تلخ با دریافت 88 گل و سقوط به دسته دوم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از هفته سی‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، صبای قم مهمان، فجر سپاسی شیراز بود که در پایان با نتیجه 6بر یک، مغلوب این تیم شد و با شکست برابر این تیم، فصل را به پایان رساند

صبای قم با این شکست، با یک برد، 9تساوی و 24باخت و کسب 12امتیاز لیگ را به پایان رساند؛ این تیم در این دوره از لیگ دسته اول، با 88گل خورده، عنوان بدترین خط دفاعی لیگ دسته اول را کسب کرد و تنها 23گل را وارد دروازه حریفان کرد و در پایان رقابت‌ها، بالاتر از راه آهن تهران، در رده هفدهم لیگ دسته اول قرار گرفت.

چندی پیش در برنامه "نود" به حاشیه های صبای قم پرداخته شد، اتهاماتی مانند شرط‌بندی، بازیکنان پولی و تخلفات مالی، در این تیم وجود دارد و دستگاه‌های نظارتی باید به این حاشیه‌ها رسیدگی کنند و با متخلفین برخورد شود.

صبای قم که در این فصل، انواع حاشیه ها و مشکلات را پشت سر گذاشت، با این شکست سنگین به لیگ دسته دوم سقوط کرد؛ وضعیت آینده این تیم تا کنون نامشخص است و هیچ یکی از مسئولین ورزشی و متولیان استانی قم، مسئولیت این تیم را تقبل نمی‌کنند تا شایعه انحلال این تیم با 24میلیارد بدهی بیش از پیش، قوت بگیرد.

کریم بهرامی رییس هیات فوتبال قم چندی پیش اعلام کرده بود که تیم صبای قم هیچ ارتباطی با هیات فوتبال استان ندارد و بعد از برگزاری دیدار پایانی، این تیم را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می‌کند.

حسن عابدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم نیز اعلام کرده است که اداره کل ورزش و جوانان، حق تیمداری ندارد و نمی‌تواند این تیم را اداره کند و مسئولیت صبا را تقبل نمی‌کند؛ استانداری قم نیز که به عنوان متولی تیم صبای قم است، واکنشی نسبت به اداره این تیم نشان نداده است.

پنجره نقل و انتقالات برای تیم صبای قم، به دلیل بدهی 24میلیاردی این تیم، بسته است و این تیم تا زمانی که بدهی ها را پرداخت نکند، حق جذب بازیکن ر ا ندارد و در حال حاضر نیز تعداد بازیکنان تحت قرارداد با این تیم به 11نفر هم نمی‌رسد و نمی‌تواند در لیگ دسته دو شرکت کند.

با این وضعیت ابتدا باید مسئولین استانی، وضعیت این تیم را مشخص کنند و در خصوص آینده این تیم تصمیم گیری کنند؛ در صورت تصمیم بر انحلال این تیم، باید جلسه تسویه حساب با طلبکاران باشگاه برگزار شود و با پرداخت بخشی از بدهی هایشان و جلب رضایت آن‌ها، انحلال این تیم را اعلام کنند؛ همچنین اگر مسئولین، تصمیم بر ادامه فعالیت این تیم و حضور صبا در لیگ دسته دوم را بگیرند، باید با پرداخت بدهی ها، پنجره نقل و انتقالات تیم را باز کنند و سپس با یک برنامه ریزی مناسب، این تیم را روانه مسابقات کنند تا وضعیت این تیم در لیگ دسته اول، تکرار نشود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه