اخبار داغ

در ایام نیمه شعبان صورت می گیرد؛

خدمت رسانی بیش از 8هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران

خدمت رسانی بیش از 8هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران
مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اطلاع رسانی برای جذب خادم افتخاری از طریق فضای مجازی و سایت مسجد صورت پذیرفته است، گفت: بیش از 8هزار خادم افتخاری در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید حسین موسوی در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و پویش مردمی"قدمی برداریم"، اظهار داشت: همه برنامه‌ها و اهداف این پویش در راستای جلب رضایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است و جذب خادمین افتخاری هم جدا از این مساله نیست و این مساله باید به صورتی باشد که بتواند همه اقشار مختلف مردم را به امام زمان (علیه السلام) نزدیک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: از آن جایی که خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران اکثرا توسط خادمین افتخاری انجام می‌شود و در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائرین و مجاورین آن حضرت، طرح خادم تشرفی برای مشتاقان به اجرا درآمده است.

,

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به سازماندهی این طرح در قالب گروه‌های مختلف مشتاق که عموما از میان جوانان، دانشجویان و بسیجیان است ، ابراز داشت: اطلاع رسانی برای جذب این خادمین توسط فضای مجازی و سایت مسجد مقدس جمکران انجام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت هزار خادم خواهر و برادر در طول سال به صورت مرتب و منظم در شبانه روز به زائرین خدمت رسانی می‌کنند که به‌مناسبت نیمه شعبان حدود ۱۵۰۰ نفر به این تعداد افزوده می‌شود و امید است با سازماندهی بتوانیم خدمات رسانی بهتری داشته باشیم.

,

موسوی با اشاره به اینکه همایش خادمین منتظر تا 14 اردیبهشت ادامه دارد گفت: از کسانی که به زبان‌های مختلف از جمله عربی، انگلیسی، روسی و آذربایجانی آشنایی دارند و همچنین همه متخصصین در زمینه‌های مختلف پزشکی، تدوین، رسانه، روابط عمومی، برق و تاسیسات جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید تا در این طرح شرکت کنند.

,

وی اضافه کرد: این طرح برای خادمین ایرانی است اما افراد غیرایرانی به شرط مورد تایید بودن جامعه المصطفی و داشتن توانایی و توان کافی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه