اخبار داغ

چادگان در نیمه شعبان غرق شور و شادی؛

۲۰۰۰ شاخه گل رُز در بین مردم چادگان و گردشگران توزیع شد/ تصاویر

۲۰۰۰ شاخه گل رُز در بین مردم چادگان و گردشگران توزیع شد/ تصاویر
همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، عاشقان حضرت مهدی (عج) در سراسر شهرستان چادگان به جشن و شادمانی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛  همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، عاشقان حضرت مهدی (عج) در سراسر شهرستان چادگان به جشن و شادمانی پرداختند و این شهر در این روز با سعادت، حال و هوای دیگری پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جشن های خودجوش و مردمی نیمه شعبان در چادگان از صبح چهارشنبه تا شامگاه با توزیع گسترده شیرینی و شربت و برپایی آیین های مولودی خوانی اجرا شد.

,

در سالروز میلاد امام زمان مهدی موعود(عج) جشن ها و آیین های ویژه نیمه شعبان در شهرها و روستا های شهرستان به صورت گسترده پیگیری شد، به گونه ای که تردد در برخی معابر چادگان با دلیل برگزاری جشن ها برای دقایقی با کندی صورت گرفت.

,

مردم این شهرستان با حضور در تکایا، مساجد و حسینیه ها و چراغانی کردن و آذین بندی بازار و خانه ها در آیین های جشن میلاد امام زمان (عج) حضور چشمگیر داشتند.

,

حال و هوای سراسر شهرستان چادگان در این روز خجسته، غرق در شادی شد و همه مساجد، تکیه ها، حسینیه ها و اماکن مذهبی برنامه های ویژه ای را تدارک دیدند.

,

امسال در روز نیمه شعبان اهالی شهر چادگان به نیت فرج امام دوازدهم شیعیان و ۱۲ قرن غیبت حضرت مهدی (عج )، تعداد 2 هزار شاخه گل رز بین همدیگر و گردشگران توزیع کردند.

,

همچنین کسبه‌های خیابان امام خمینی(ره) همزمان با روز نیمه شعبان، اقدام به پخت ۳۵ دیگ آش نذری در این روز بزرگ کردند که هرساله این نذری ها از کمک‌های مردمی و به صورت سنتی طبخ و آش تهیه شده در بین مسافران و مردم  توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه