اخبار داغ

واعظی:

پیش بینی‌های لازم برای خروج آمریکا از برجام اتحاذ شد

پیش بینی‌های لازم برای خروج آمریکا از برجام اتحاذ شد
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش بینی‌های لازم برای خروج احتمالی آمریکا از برجام اتحاذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود واعظی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس در آستانه سفر رئیس جمهور به این خطه، اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه 22 اردیبهشت ماه و زمان اعلام آمریکا برای ماندن در برجام و یا خروج از آن هستیم؛ سفر دکتر روحانی از اهمیت دوچندانی برخوردار خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تبلیغات منفی و مسموم رسانه‌های خارجی و برخی ایادی داخلی آن‌ها مبنی بر القا اختلاف بین دولت و برخی شخصیت‌های این استان، تاکید کرد: به فضل الهی نگاه حمایتی مردم به این سفر و حضور پر شور انان در مراسم دیدار با رئیس جمهور منتخب در سبزوار و نیشابور، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

,

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان این که از اواخر سال گذشته پیش بینی‌های لازم برای مقابله با خروج احتمالی آمریکا از برجام صورت گرفته و برای برخورد منطقی با این تصمیم آمادگی وجود دارد گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در صورت خروج آمریکا از برجام؛ کشور، چندان متاثر از تبعات ناشی از این اقدام نشود.

,

وی  افزود : به مدد همراهی مردم با دولت، تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری، این موضوع به بهترین شکل مدیریت خواهد شد. 

,

واعظی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توجه جدی دولت به خراسان رضوی عنوان کرد: تلاش بر این است که علاوه بر لحاظ کردن نیازهای مردم استان، زائران نیز در برنامه‌های این خطه به صورت ویژه دیده شوند. 

,

رئیس دفتر رئیس جمهوری کاهش تصدی گری دولت و برون سپاری وظائف غیر حاکمیتی را به بخش خصوصی یکی از رویکردها و اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: این مهم در خراسان رضوی به خوبی به اجرا در آمده است. 

,

واعظی اظهار داشت: به مدد همراهی تمامی بخش‌ها و همراهی جدی آستان قدس رضوی شاهد تحولات بسیار خوبی در این استان هستیم.

,

وی  به وجود حدود سه میلیون جویای کار در کشور اشاره و تصریح کرد: ایجاد شغل اولویت اول دولت است که این مهم با سرمایه گذاری ها، تسهیلات و .... مدیریت و ساماندهی می‌شود.

,

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: خراسان رضوی طی سال گذشته در حوزه اشتغال عملکرد شاخصی داشته و رتبه نخست کشور در ایجاد فرصت های جدید شغلی را به خود اختصاص داد. با توجه به ظهور و حضور قدرتمند بخش خصوصی در اقتصاد خراسان رضوی، مقرر شد؛ منابع صندوق توسعه در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.  

,

وی در پایان ضمن تشریح برنامه های سفر دکتر روحانی به خراسان رضوی، هدف از ملاقات خود با نماینده ولی فقیه در استان را بهره گیری از نقطه نظرات وی برای بهتر برگزار شدن جریان این سفر عنوان کرد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه