اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نمازجمعه استان خراسان جنوبی مطرح شد؛

مسئولان هرگز وضعیت موجود در برجام را تحمل نکنند/ راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانگان نیست

مسئولان هرگز وضعیت موجود در برجام را تحمل نکنند/ راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانگان نیست
تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی و لزوم هوشیار بودن در مذاکرات از مواردی بود که در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در استان خراسان جنوبی مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نمازجمعه در نقاط مختلف خراسان جنوبی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,
مسئولان هرگز وضعیت موجود در برجام را تحمل نکنند/ راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانگان نیست/ پیمان‌شکنی اروپا مانند آمریکا
, مسئولان هرگز وضعیت موجود در برجام را تحمل نکنند/ راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانگان نیست/ پیمان‌شکنی اروپا مانند آمریکا, مسئولان هرگز وضعیت موجود در برجام را تحمل نکنند/ راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانگان نیست/ پیمان‌شکنی اروپا مانند آمریکا,
 
,
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیرجند گفت: پیشرفت علم نشانه حکم‌فرمابودن قوانین محکم بر جهان است.
, حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیرجند گفت: پیشرفت علم نشانه حکم‌فرمابودن قوانین محکم بر جهان است.,

 

,

وی با بیان این‌که آفرینش انسان و جهان هدفمند است افزود: هدف از آفرینش به خداوند برنمی‌گردد و خداوند انسان و جهان را نیافریده که خودش سودی ببرد چراکه خداوند بی‌نیاز و غنی است و براساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت علیه‌السلام، هدف از آفرینش جهان، انسان است و خداوند جهان را در خدمت به انسان آفرید.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: خداوند انسان را برای رسیدن به سعادت و خوشبختی واقعی، کامل، جامع و پایدار آفرید و سعادت یعنی انسان به آرامش و خیرات برسد و انسان به جایگاهی برسد که هیچ ذلّت و رنجی او را آزار ندهد.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری افزود: خداوند انسان را آفرید تا با اعمال خودش در مسیر تکامل حرکت کند و اگر انسان در مسیر تکاملی خودش به درستی حرکت کند، همه رنج‌ها برای او گنج و رحمت است.

,

 

,

وی اظهار کرد: رسیدن به زندگی دارای سعادت و خوشبختی در این دنیای فانی و با لذّت‌های این دنیا امکان‌پذیر نیست چون این دنیا سراسر بلا و منتهی به مرگ است و این دنیا محل کشت سعادت است و در دنیای باقی آن را درو می‌کنیم.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر انسان با دستورات اسلام، پیامبر(ص) و ائمه علیه‌السلام حرکت کرد در همین دنیا به آرامش می‌رسد.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری به مناسبت‌های هفته‌ی آینده کرد و افزود: روز بزرگداشت مرحوم شیخ صدوق و مرحوم شیخ کلینی که از اعاظم و اکابر شیعه هستند را در پیش داریم و این بزرگواران به دوران ائمه علیه‌السلام نزدیک بودند و دوران غیبت صغری امام زمان(عج) را درک کردند و زحمات زیادی برای اسلام کشیدند و سفرهای زیادی داشتند.

,

 

,

وی اضافه کرد: دو کتاب از کتب اربعه شیعه مربوط به این بزرگواران است؛ کتاب‌های کافی و من لا یحضرالفقیه که بیش از هزار سال است که این کتاب‌ها مورد اعتماد بزرگان شیعه است.

,

 

,

به هوش باشیم و دست از دست ولایت فقیه و مرجعیت جدا نکنیم

, به هوش باشیم و دست از دست ولایت فقیه و مرجعیت جدا نکنیم, به هوش باشیم و دست از دست ولایت فقیه و مرجعیت جدا نکنیم,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اگر شیعه توانسته علی‌رغم دشمنی‌ها از پیچ‌های سخت تاریخ عبور کند و با عزّت و سربلندی زندگی کند، محصول زحمات علمای باتقوا است.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری تصریح کرد: امروز دشمنان متوجه راز ماندگاری شیعه شدند که این راز، ولایت و مرجعیت عادل و باتقواست.

,

 

,

وی اظهار کرد: تلاش دشمن این است که بین علما و مردم فاصله ایجاد کند که باید به هوش و مراقب باشیم و در دام دشمن نیفتیم و مبادا دوستان غفلت کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: تا ظهور امام زمان(عج) دست از دست ولایت فقیه و مرجعیت جدا نکنیم.

,

 

,

پیمان‌شکنی آمریکا مایه فضاحت و رسوایی است

, پیمان‌شکنی آمریکا مایه فضاحت و رسوایی است, پیمان‌شکنی آمریکا مایه فضاحت و رسوایی است,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری گفت: بازی آمریکا مبنی بر خروج یا عدم خروج از برجام، شیطنت و فریبکاری‌های آمریکا و متخدانش است.

, بازی آمریکا مبنی بر خروج یا عدم خروج از برجام,

 

,

وی افزود: این فریبکاری، بدعهدی و پیمان‌شکنی بسیار زشت آمریکا در شان او که خود را دولتی متمدّن می‌داند نیست به‌طوری‌که پیمانی امضا کند و بچه‌گانه زیرش بزند که این، مایه فضاحت و رسوایی است.

,

 

,

از شیطان بزرگ پیمان‌شکنی را انتظار داشتیم

, از شیطان بزرگ پیمان‌شکنی را انتظار داشتیم, از شیطان بزرگ پیمان‌شکنی را انتظار داشتیم,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بدعهدی آمریکا، قبل از امضای برجام توسط مقام معظم رهبری و عقلای سیاسی پیش‌بینی شده بود و مقام معظم رهبری مکرر فرمودند به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم و او پیمانشکنی می‌کند.

, ,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری با بیان این‌که پیمان‌شکنی آمریکا برای ما چیز جدیدی نیست و از شیطان بزرگ این انتظار را داشتیم خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، جز شیطنت و رزالت از آمریکا چیزی ندیدیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: این پیمان‌شکنی ریشه در واقعیت‌هایی دارد؛ واقعیت‌هایی که آمریکا و اروپا آن را فهمیدند اما برخی دوستان داخلی نفهمیدند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بعد از چهل سال از رویارویی آمریکا با نظام اسلامی، پیروزی با انقلاب اسلامی بوده است و برای همین است که آمریکا می‌سوزد.

, آمریکا می‌سوزد,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری افزود: دشمنان اسلام می‌خواستند کشوری ضعیف باشیم اما می‌بینند که موشک‌های دوربرد ما خواب را از چشم اسرائیل ربوده است.

,

 

,

وی تأکید کرد: دشمنان اسلام با چهار دهه نبرد رودررو نتوانستند ملت ما را ضعیف کنند لذا با مذاکره می‌خواهند به هدفشان برسند اما کورخواندند و ملت نخواهد گذاشت.

, با مذاکره,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که ریشه این بدعهدی‌ها، تکبّر و زیاده‌خوای آمریکاست گفت: هرگز چنین نیست که آمریکا از برجام پشیمان باشد بلکه آن‌ها امتیازات ناحق از ما گرفتند و امتیازات به حق به ما دادند؛ برداشتن تحریم‌ها حق ما بود که بدون مذاکره باید برمی‌داشتند اما ما ضرر کردیم و آن‌ها بردند.

, هرگز چنین نیست که آمریکا از برجام پشیمان باشد, ما ضرر کردیم و آن‌ها بردند,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری افزود: البته سراسر برجام ضرر نبود بلکه برجام، اتمام حجّت برای دوستان داخلی و کشورهای خارجی شد تا معلوم شد آمریکا پیمان‌شکن است.

,

 

,

مردم و مقام مظعم رهبری هوشیار بودند و به برجام‌های دیگر تن ندادند

, مردم و مقام مظعم رهبری هوشیار بودند و به برجام‌های دیگر تن ندادند, مردم و مقام مظعم رهبری هوشیار بودند و به برجام‌های دیگر تن ندادند,

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام، به دلیل این‌که زیاده‌خواه هستند، مذاکرات را با موضوع هسته‌ای شروع کردند تا بعد از آن به موضوعات دیگر ازجمله موشکی، حقوق بشر و دیگر موضوعات برسند اما مردم و مقام مظعم رهبری هوشیار بودند و به برجام‌های دیگر تن ندادند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود: به همین دلیل، دشمنان اسلام، عصبانی شدند و دنبال تبصره‌زدن به برجام هستند.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری گفت: از مواضع وزارت امور خارجه در این خصوص به شدّت حمایت می‌کنیم و از کسانی که در مذاکرات  هستند می‌خواهیم هرگز در برابر دشمنان اسلام، کوتاه نیایند.

,

 

,

وی با بیان این‌که در برجام ما ضرر کردیم و هرجا جلوی ضرر را بگیریم، نفع است اظهار کرد: آمریکا چه نفعی به ما رساند؟ آمریکا در برجام یا به تعهداتش عمل کند یا خارج شود.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسئولان ما هرگز وضعیت موجود را تحمل نکنند و در برابر رفتارهای پیمان‌شکنانه آمریکا، اقدام متقابل، قاطع و بازدارنده انجام دهند.

, امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسئولان ما هرگز وضعیت موجود را تحمل نکنند و در برابر رفتارهای پیمان‌شکنانه آمریکا، اقدام متقابل، قاطع و بازدارنده انجام دهند.,

اروپا مانند آمریکا پیمان‌شکن است

, اروپا مانند آمریکا پیمان‌شکن است,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری افزود: مسئولان و دولتمردان متوجه باشند اروپا مانند آمریکا است چراکه برادر شغال و هم‌پیمان با آمریکا هستند و حمایت آن‌ها از برجام به دلیل منافع خودشان است اما زیاده‌خواهی خودشان را بیان می‌کنند و یکی به میخ و یکی به نعل می‌زنند.

,

 

,

وی یادآور شد: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی و جریان برجام نشان می‌دهد، آمریکا و اروپا فقط دنبال منافع خودشان هستند و هرگز قابل اعتما نیستند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: مبادا مسئولان را خام کنند و برجام را با تبصره‌های اروپا و بدون آمریکا بپیذیرند.

, مبادا مسئولان را خام کنند,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری تصریح کرد: ملت ما هرگز زیر بار این ذلّت نخواهد رفت و مسئولان در برابر موضع‌گیری‌های اروپا، موضع صریح داشته باشند.

, موضع صریح,

 

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، مذاکرات را برای اتمام حجت دوستان داخلی و کشورهای خارجی پذیرفتند تا نشان دهند آمریکا و اروپا پیمان‌شکن هستند.

, وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، مذاکرات را برای اتمام حجت دوستان داخلی و کشورهای خارجی پذیرفتند تا نشان دهند آمریکا و اروپا پیمان‌شکن هستند.,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آن‌چه که مسئولان دولتی ما را وادار کرد تن به مذاکرات دهند این بود که مسئولان می‌گفتند مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند اما امروز باید بیدار شده باشند که کلید حل مشکلات داخلی در تکیه به خارجی و بیگانه و مذاکره نیست چون آن‌ها دنبال حل مشکلات ما نیستند.

, مذاکرات, مشکلات معیشتی, باید بیدار شده باشند,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری تأکید کرد: کلید حل مشکلات کشور در اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از قاچاق، حمایت از کالای ایرانی، جلوگیری از واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود، پرهیز از اشرافی‌گری، جهادی عمل‌کردن و مبارزه با رانت و فساد است.

, حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری تأکید کرد: کلید حل مشکلات کشور در اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از قاچاق، حمایت از کالای ایرانی، جلوگیری از واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود، پرهیز از اشرافی‌گری، جهادی عمل‌کردن و مبارزه با رانت و فساد است.,

 

,

وی تصریح کرد: قوای سه گانه به شدت با فساد، فقر، رانت‌خواری و هر چه مانع تولید داخل است، مبارزه کنند و هرچه زودتر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنند که این، کلید حل مشکلات کشور است چراکه تجربه تاریخی این را می‌گوید و واقعیت نیز همین است.

, اقتصاد مقاومتی, کلید حل مشکلات کشور ,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره راهش نیست چراکه دشمنان اسلام با مذاکره قدم به قدم جلو می‌آیند تا از ما ملتی ضعیف بسازند و بعد از آن، فقط لقمه‌ای جلوی ما بیندازند.

,

 

,

راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانه نیست بلکه تکیه بر نیروی توانمند داخلی است

, راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانه نیست بلکه تکیه بر نیروی توانمند داخلی است, راه‌حل مشکلات کشور مذاکره و نوکری بیگانه نیست بلکه تکیه بر نیروی توانمند داخلی است,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری تصریح کرد: راه‌حل مشکلات کشور، مذاکره، التماس و نوکری بیگانگان نیست بلکه راه‌حل این است که با اقتصاد مقاومتی، با تکیه بر نیروی داخلی و توانمند و منابع داخلی روی پای خودمان بایستیم و بعد از آن با کشورهای دیگر تعامل داشته باشیم.

,

 

,

وی با بیان این‌که نگذاریم کشورهای دیگر به ما زور بگویند افزود: مسئولان باور داشته باشند ما می‌توانیم بدون تکیه به بیگانه و با تکیه بر منابع داخلی، راه حرکت انقلاب اسلامی را باز کنیم و تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دهیم و هرگز زیر بار اروپا و آمریکا و فرهنگ پوشالی غرب نرویم و با افتخار از فرهنگ ناب اسلامی حمایت کنیم.

,

 

,

فرهنگ پوچ غرب توان مقابله با فرهنگ پرافتخار و ناب اسلامی ندارد

, فرهنگ پوچ غرب توان مقابله با فرهنگ پرافتخار و ناب اسلامی ندارد, فرهنگ پوچ غرب توان مقابله با فرهنگ پرافتخار و ناب اسلامی ندارد,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان اسلامی از این می‌ترسند که روی پای خودمان بایستیم و مشکلاتمان را خودمان حل کنیم و تمدن اسلامی فراگیر شود چراکه می‌دانند فرهنگ پوچ آن‌ها، توان مقابله با فرهنگ پرافتخار و ناب اسلامی ندارد.

,

 

,

حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری تأکید کرد: هرگز به بیگانه تکیه نکنیم که این خطایی جدی است.

,

 

,

سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیرجند، دکتر تقی‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند بود. همچنین بعد از اقامه نمازجمعه، مردم مشکلاتشان را با جاوید شهردار بیرجند و تقی‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در محل دفتر نمازجمعه واقع در مصلی المهدی(عج) بیرجند در میان گذاشتند. همچنین اعلام شد مردم می‌توانند روزهای دوشنبه با شهردار بیرجند دیدار داشته باشند.

,

 

,

با رفتار و کردار درست زمینه ظهور حضرت را فراهم کنیم/حمایت از تولید ایرانی و دسترنج کارگران سلاح دفاع اقتصادی

, با رفتار و کردار درست زمینه ظهور حضرت را فراهم کنیم/حمایت از تولید ایرانی و دسترنج کارگران سلاح دفاع اقتصادی, با رفتار و کردار درست زمینه ظهور حضرت را فراهم کنیم/حمایت از تولید ایرانی و دسترنج کارگران سلاح دفاع اقتصادی,
"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه که ظهر امروز در محل مصلی نماز،مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به وجه اشتراک ادیان اسمانی در ظهور منجی عالم بشریت بیان کرد:با بررسی در ادیان مختلف میبینم که وجه اشتراک انان اعتقاد بر ظهور منجی عالم بشریت است که با حضورش عدل و عدالت را در جهان میگستراند.
امام جمعه موقت بشرویه افزود: خاتم انبیا نیز با بشارت به ظهور حضرت مهدی عنوان کرده است فرزندی از فرزندانم در اخر زمان ظهور خواهد کرد و ریشه فساد را خشک کرده و سفره عدالت را در جهان پهن میکند،همچنان که در ایات قران کریم نیز این مژده داده شده است.
 
وی با اشاره به احادیث و روایات الهی تصریح کرد:حضرت مهدی(عج) انچنان حکومتی در جهان برپا میکند که همگان از نعمت ان بهره مند میشوند و در زمان حکومت حضرت همه عالم جهان هستی زیر پرچم توحید قرار میگیرند .
 
حدادیان افزود:تامین امنیت در عالم هستی بر تمام موجودات زنده از ابعاد ویژه حکومت حضرت است و در اجرای عدالت الهی،در اوج خود خواهد بود.
 
امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با تاکید بر اینکه زمان دقیق ظهور حضرت مشخص نیست گفت:ما باید تلاش کنیم با رفتار و کردار خود منتظر واقعی حضرت باشیم و بی شک زمان دقیق ظهور ایشان به جز خداوند متعال کسی نمیداند.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت احیا احکام قرانی خاطر نشان کرد: فراگیری احکام قران و عمل به دستورات آن از مهمترین اهداف دین مبین اسلام در جامعه است و امید است بتوانیم حافظان و امران به قران باشیم.
 
حدادیان افزود:حفظ قران و تلاوت قران بسیار ارزشمند است و باید در کنار آن تدبیر در معانی و مفاهیم آن نیز صورت بگیرد‌.
 
امام جعمه موقت بشرویه در ادامه با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و دسترنج کارگران بیان کرد:از مهمترین سلاح های دفاع در جنگ اقتصادی حمایت از کالای داخلی که دسترنج کارگران عزیز خودمان است ،می باشد همچنان که تولیدات ایرانی امروز در حوزه های مختلف در صحنه رقابت جهانی میدرخشد که خود باعث افتخار است.
 
حدادیان افزود:امید است با خرید و فروش کالای ایرانی بازار اقتصاد را رونق دهیم و تولیدکنندگان نیز با حمایت مشتریان خود بر کیفیت کالاها بیفزایند.
 
وی با اشاره به مناسبت های هفته با گرامیداشت یاد ایت الله شیخ صدوقی بیان کرد:این بزرگمرد دینی همواره در راه اعتلای دین اسلام در جای جای مختلف خدمات زیادی انجام داده و کتاب های زیادی را نوشته است.
 
حدادیان در پایان خطبه های خود از تمام شهروندان بویژه جوانان و هیت امنایی که در اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان زحمت های زیادی برای برپایی جشن های مذهبی کشیده اند تقدیر کرد.
 
امام جمعه موقت بشرویه همچنین از خیرینی که برای شادی روح درگذشتگان خود در برات به مراکز خیریه برای دستگیری و کمک به نیازمندان مراجعه کرده اند نیز قدردانی کرد.
 
 
حضور مردم در پنج اردیبهشت چشم نواز بود
 
,
"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه که ظهر امروز در محل مصلی نماز،مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به وجه اشتراک ادیان اسمانی در ظهور منجی عالم بشریت بیان کرد:با بررسی در ادیان مختلف میبینم که وجه اشتراک انان اعتقاد بر ظهور منجی عالم بشریت است که با حضورش عدل و عدالت را در جهان میگستراند.
,
امام جمعه موقت بشرویه افزود: خاتم انبیا نیز با بشارت به ظهور حضرت مهدی عنوان کرده است فرزندی از فرزندانم در اخر زمان ظهور خواهد کرد و ریشه فساد را خشک کرده و سفره عدالت را در جهان پهن میکند،همچنان که در ایات قران کریم نیز این مژده داده شده است.
,
 
,
وی با اشاره به احادیث و روایات الهی تصریح کرد:حضرت مهدی(عج) انچنان حکومتی در جهان برپا میکند که همگان از نعمت ان بهره مند میشوند و در زمان حکومت حضرت همه عالم جهان هستی زیر پرچم توحید قرار میگیرند .
,
 
,
حدادیان افزود:تامین امنیت در عالم هستی بر تمام موجودات زنده از ابعاد ویژه حکومت حضرت است و در اجرای عدالت الهی،در اوج خود خواهد بود.
,
 
,
امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با تاکید بر اینکه زمان دقیق ظهور حضرت مشخص نیست گفت:ما باید تلاش کنیم با رفتار و کردار خود منتظر واقعی حضرت باشیم و بی شک زمان دقیق ظهور ایشان به جز خداوند متعال کسی نمیداند.
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به اهمیت احیا احکام قرانی خاطر نشان کرد: فراگیری احکام قران و عمل به دستورات آن از مهمترین اهداف دین مبین اسلام در جامعه است و امید است بتوانیم حافظان و امران به قران باشیم.
,
 
,
حدادیان افزود:حفظ قران و تلاوت قران بسیار ارزشمند است و باید در کنار آن تدبیر در معانی و مفاهیم آن نیز صورت بگیرد‌.
,
 
,
امام جعمه موقت بشرویه در ادامه با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و دسترنج کارگران بیان کرد:از مهمترین سلاح های دفاع در جنگ اقتصادی حمایت از کالای داخلی که دسترنج کارگران عزیز خودمان است ،می باشد همچنان که تولیدات ایرانی امروز در حوزه های مختلف در صحنه رقابت جهانی میدرخشد که خود باعث افتخار است.
,
 
,
حدادیان افزود:امید است با خرید و فروش کالای ایرانی بازار اقتصاد را رونق دهیم و تولیدکنندگان نیز با حمایت مشتریان خود بر کیفیت کالاها بیفزایند.
,
 
,
وی با اشاره به مناسبت های هفته با گرامیداشت یاد ایت الله شیخ صدوقی بیان کرد:این بزرگمرد دینی همواره در راه اعتلای دین اسلام در جای جای مختلف خدمات زیادی انجام داده و کتاب های زیادی را نوشته است.
,
 
,
حدادیان در پایان خطبه های خود از تمام شهروندان بویژه جوانان و هیت امنایی که در اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان زحمت های زیادی برای برپایی جشن های مذهبی کشیده اند تقدیر کرد.
,
 
,
امام جمعه موقت بشرویه همچنین از خیرینی که برای شادی روح درگذشتگان خود در برات به مراکز خیریه برای دستگیری و کمک به نیازمندان مراجعه کرده اند نیز قدردانی کرد.
,
 
,
 
حضور مردم در پنج اردیبهشت چشم نواز بود
 
,
 
,
حضور مردم در پنج اردیبهشت چشم نواز بود
, حضور مردم در پنج اردیبهشت چشم نواز بود, حضور مردم در پنج اردیبهشت چشم نواز بود,
 
,
حجت الاسلام زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه طبس افزود: در روز پنج اردیبهشت سیمای خاوران با ۲۵ شبکه در کل جهان از جمله شبکه عربی العالم به طور زنده در ارتباط بود و در جهت شناساندن این شهر به همه ایران و جهان تلاش کرد که از آنان قدردانی میکنم.
,
 
,
وی با اشاره به هفته معلم و کار و کارگر گفت: باید به خواسته های برحق معلمین و دغدغه هایی که دارند توجه شود، همچنین کارگران ما انقدر جایگاه والایی دارند که نباید وجه المصالحه مسائل سیاسی قرارگیرند.
,
 
,
امام جمعه موقت طبس به هفته عقدتی سیاسی سپاه اشاره و بیان کرد: سپاه و بسیج بازوی ولایت هستند و پایه فکری آنات بر اساس معنویت است، ماموریت آنها پشتیبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است.
,
 
,
وی ادامه داد: همان معنویتی که باعث شده امروز سپاه نه تنها در ایران بلکه در منطقه اقتدار خود را به نمایش بگذارد.
,
 
,
حجت الاسلام زنجانی طبس با اشاره به روز بسیج سازندگی عنوان کرد: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت و در حوزه های فرهنگی، عمرانی و خدماتی فعالیت دارد.
,
 
,
وی افزود: قشر روحانیت با برگزاری کلاس های بصیرتی عقیدتی در روستاها، در بخش عمرانی تعمیر قنوات و ساخت مساجد خانه عالم و خانه سازی برای نیازمندان به کمک مردم و همچنین همکاری پزشکان و دانشجویان و جوانانی که عشق به خدمت دارند در حال خدمت رسانی هستند.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری دعای ندبه کشوری در طبس گفت: از مسئولین آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) که این امکانات را فراهم کردند تشکر میکنم.
,
 
,
امام جمعه موقت طبس با اشاره به سفر تولیت آستان قدس رضوی به طبس گفت: امروز تشریف فرمایی مهمان عزیز و گرامی داشتیم که نماینده و فرماندار طرح های بسیار خوبی در همان لحظاتی که در خدمت ایشان بودیم برای پیشرفت طبس ارائه دادند.
,
 
,
وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی در بازدیدی که از هتل موسسه داشتند بر کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به زوار تاکید کردند.
,
 
,
امام جمعه موقت طبس به روز تاسیس اداره کل راه اهن شرق اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه کنترل ایمنی سیر و حرکت قطارها با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، راه اندازی واحد تعمیرات اساسی لوکوموتیو، اجرای پروژه خط دوم بافق کاشمر که بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان از مازاد امسال میخواهد شروع به کار کند سه کار بسیار مهم در این حوزه است که از مدیر کل راه آهن شرق و کارکنانش که به مردم خدمت می کنند تشکر میکنم.
,
 
,
پروژه های نیمه تمام شهرستان اولویت اول فرماندار جدید باشد/ معلم جامعه را به رشد و شکوفایی می رساند
 
حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به رعایت  تقوای الهی و با اشاره به هفته کار و کارگر گفت:  بیکاری وفقر دو پدیده شوم اجتماعی هستند که از نظر اسلام مورد مذمت شدید واقع شده اند.
 
وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) در باره فقر گفت: فقر وناداری و تهی دستی نزدیک است که صاحب خودرا به کفر و به کافری برساند یعنی انسان فقیر ونادار ممکن است هرلحظه پایش بلغزد و زمین بخورد و به ورطه کفر و کافری و بی دینی سقوط کند .
 
امام جمعه قاین با بیان این که در جایی تعریف از فقر وتهی دستی شده باشد نداریم گفت: اگر پیغمبر خدا(ص) فرمودند که فقر منِ پیغمبر افتخار است این به لحاظ شخصیتی شان ومسئولیت ایشان می باشد و اگر چنانچه امروز می بینیم که رهبر معظم انقلاب برروی فرش مندرس می نشینند و غذای ساده می خورند این فقر برایشان افتخار است چرا که در جامعه اسلامی رهبر جامعه بایستی به لحاظ اجتماعی ونوع زندگی اقتصادی در سطح پایین ترین افراد جامعه باشند.
 
حجت الاسلام رحمانی درادامه با اشاره به ثروتی که از حضرت خدیجه (س) به دست پیغمبر رسیده بود گفت: اگر رسول خدااین ثروت را در راه اسلام هزینه نمی کرد جزء متمولین دنیای  عرب بودند.
 
برابری عرق کارگر با سرباز جبهه جنگ
 
امام جمعه قاین در ادامه با اشاره به روایاتی در خصوص کار و تلاش گفت: امام صادق(ع) فرمودند کسانی که در راه آبروی زن و بچه خود کار می کند وتلاش دارد وعرق می ریزد گویی در خط مقدم اسلام دفاع می کند و عرق کارگر در حین کار کار با عرق سرباز جبهه جنگ برابری می کند.
 
وی گفت: در روایات داریم که عبادت 70 جزء دارد و بهترین نوع عبادت این است که انسان در تلاش و تقلا باشد و رزق و روزی هلال به دست آورد.
 
حجت الاسلام رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: علی رغم این همه توصیه ای که در باره کار و کارگری داریم بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی که تلاش مسئولین درتامین زندگی مردم بوده است اما از ناحیه دیگر عوارض ناخوشایندی را به جود آورده است.
 
وی افزود: به برکت کمیته امداد، طرح شهید رجائی،بهزیستی، حق عشایری و پول رایگان و مفتی که در اختیار مردم گذاشته می شود از شرق تا غرب کشور کل جامعه تنبل و بیکار و بی تفاوت شده اند .
 
امام جمعه قاین گفت: درست است که خشکسالی های 20 ساله را به دنبال داشته ایم و کشاورزی کم شده است و دامپروری از رونق افتاده است اما کار به جایی رسیده است که در روستاهای ما  که ملک و باغ به ثمر رسیده  و دام داری خود را فروخته اند ودر حساب های بانکی گذاشته اند و سود های میلیونی می گیرند .
 
وی گفت: در بسیاری از روستاهای ما حتی کارگر و چوپان پیدا نمی شود و ما با اقدامات کمیته امداد و بهزیستی مخالف نیستیم اما بایداین نهادها وسازمانها درایت و توجه بیشتری داشته باشند و افرادی که واقعا کارافتاده هستند تحت پوشش قرار دهند.
 
وی به مسئله سود بانکی اشاره کرد و گفت: پول های هنگفتی از افراد در بانکها گذاشته می شود و سود 18 درصدی آن را به شخص پرداخت می کنند و وام های 28 تا 30 درصدی به مردم می دهند  در حالی که 4 درصد این وام ها کارمزد است و مابقی سرنوشتش مشخص نیست و همان طور که رئیس جمهور بارها هم گفته اند بانک های ما بنگاهداری می کنند و لذا به کرار شاهد ایجاد قرض الحسنه ها به صورت قارچ گونه هستیم .
 
وی افزود: ما با بانک مخالف نیستیم اما بانک باید بانکداری کند نه بنگاهداری .
 
امام جمعه قاین گفت: اگر این پول های یامفت به صورت قانونمند تدبیر و تبدیل به کارخانه شود جوانان زیادی مشغول به کار می شوند واین همه افسردگی و اشک ریختن در میان جوانان تحصیل کرده ما نبود.
 
حجت الاسلام رحمانی در ادامه گفت: کارگر بنیاد اقتصادی جامعه را درست می کند و معلم هم بُعد علمی ومعنوی جامعه را و آن را به تعالی و شکوفایی می رساند.
 
وی با اشاره به شهادت فیلسوف بزرگ استاد شهید مطهری و نامگذاری این روز به نام  روزمعلم گفت: شهید مطهری در اوج اقتدار کمونیسم ها و تئوریسین های کمونیست را در دانشگاهها به بحث می کشاند و به دست دژخیمانی که عمله استکبار جهانی بودند به شهادت رسید.
 
 ورود هندوانه های مشکل دار به شهرستان
 
امام جمعه قاین با تذکر به مسئولین شهرستانی و استانی و کشوری گفت: متاسفانه این روزها شاهد حضور بی حساب و کتاب بارهای میوه و به خصوص هندوانه به شهرستان هستیم و چندین بار به مسئولین مربوطه هم گفته شده است اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است و گویی متولی خاصی در شهرستان و استان برای پیگیری موضوع وجود ندارد.
 
وی افزود: لازم است مردم بدانند که این هندوانه ها 95 درصد دستکاری شده هستند و قرار بود این محصولات سال گذشته  از حوزه خلیج فارس به کشورهای عربی  صادر شود که همه را پس دادند و حالا در شهرهای ما توزیع می شود که علاوه بر این که از بُعد اقتصادی به مردم ضرر می رساند معلوم نیست چه بیماری هایی بعدها بر سر مردم در بیاید .
 
حجت الاسلام رحمانی ادامه داد:مسئولین استانی و شهرستانی و دولت تدبیر حداقل این حوزه را مدیریت کنند ویک تدبیری بیندیشند.
 
وی افزود: اگر دولت مردان راست می گویند حداقل یکی از این هندوانه ها رابه قاره آمریکا و اروپاصادرکنند .
 
امام جمعه قاین گفت:مگر مردم چه گناهی کرده اند که باید هم ضرر مالی بکنند و هم ضرر جانی وباید یک تدبیر درست اندیشیده شود.
 
پروژه های نیمه تمام اولویت اول فرماندارجدید
 
امام جمعه قاین در بخش پایانی سخنان خود به مراسم تودیع ومعارفه فرماندار قاینات اشاره کرد وگفت: اولا لازم می دانم از زحمات آقای کهن ترابی فرماندار سابق قاینات  قدر دانی کنم ولی بهتر این بود که این مراسم در بین التعطیلی انجام نمی شد و یک روز کاری را به درستی به این امر اختصاص می دادند تا مراسم آبرومندانه تری برگزار می شد.
 
وی ضمن تبریک به دکتر عابدی فرماندار جدید قاینات گفت: تقاضا داریم که پروژه های برزمین مانده شهرستان قاینات از جمله پروژه فولاد و پادگان قاین در اولیت کاری شما باشد .
 
حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: بسیاری از مشکلات ما در شهرستان به دلیل جمعیت کم است و قطعا با راه اندازی فولاد و به خصوص پادگان به جمعیت شهرستان اضافه خواهد شد واین می تواند در اشتغال زایی هم تاثیر گذار باشد.
 
وی در پایان به رحلت مهندس شیخ صدوق و یعقوب کلینی اشاره کرد و گفت:ما باید قدر این علما را بدانیم واگر این بزرگواران نبودند وتلاش اینها نبود معلوم نیست استکبار جهانی و افراد ساده لوح و ساده اندیش چه چهره ای را از اسلام نشان می دادند.
 
وی به حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری در روز دوشنبه 17 اردیبهشت در ساعت16 در دفتر امام جمعه اشاره کرد و گفت: هرکس که از این اداره شکایتی دارد با مستندات می تواند به دفتر مراجعه کند.
 
کارگران رکن اصلی تحقق شعار سال هستند
 
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با استفاده از نامه 31 نهج البلاغه درباره اهمیت صله رحم در آموزه های دینی و با بازگویی روایتی از امیر مومنان حضرت علی(ع) که فرمودند:اگر خواستید با کسی قطع ارتباط کنید راه بازگشتی باز بگذارید شاید طرف مقابل خواست روزی برگردد سخن گفت و بحث را با آیات و روایاتی کامل نمود.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در ادامه با سفارش به تقوای الهی به مناسبت های هفته از جمله روز شوراها،کار و کارگر،شهادت علامه مطهری و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اشاره وبه زحمت کشان این عرصه ها تبریک گفت.
 
حجت الاسلام خزاعی از شهروندان خواست  تا با پرداخت به موقع عوارض،شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.
 
وی با تقدیر و تشکر مجدد از کارگران،پاکبانان و کارگران شاغل در صنایع کوچک و بزرگ، با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) خود اهل کار بوده و پیامبر گرامی اسلام نیز بر دست کارگران بوسه می زد بر فرهنگ کار و کارگر در آموزه های دینی اشاره کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان کارگران را به عنوان تاثیرگزاران  و رکن اصلی در تحقق شعار سال معرفی و افزود: کارگران با تولید کالای با کیفیت نقش مهمی در حمایت از کالای ایرانی دارند.
 
وی با بیان اینکه بایستی فرهنگ کار در کشور ما نهادینه شود اظهار داشت: اشتغال دولتی به حداقل رسیده است و مردم نبایستی توقع اشتغال در دستگاه های دولتی را داشته باشند.
 
حجت الاسلام خزاعی در ادامه به مقام ،شخصیت و جایگاه استاد شهید مرتضی مطهری اشاره و سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: مطهری پاره تن من است و آثار او را بدون استثنا تایید کردند را بازگو کرد و یادآور شد که روز شهادت این استاد بزرگ،روز معلم نامگذاری شده است و معلمین بزرگوار در سنگر تعلیم و تربیت بایستی علامه مطهری را الگو قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه نیاز های نسل جوان به استاد خوب و معلم خوب مانند مطهری است افزود: در عصر امروز و در جبهه فرهنگی افسرانی که قادر و توانمند به حفظ جامعه دانش آموزی هستند معلمین را عنوان کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت:رییس جمهور آمریکا تهدید کرده که در 22 اردیبهشت ماه برجام را تایید نخواهد کرد این مساله تازگی ندارد چرا که آنها بر هیچیک از تعهدات و توافقات خود عمل نکردند و در سال 1359 نیز وقتی آمریکا، مثل امروز یکطرفه قطع رابطه کردند امام راحل(ره) پیامی شجاعانه صادر نمودند  و فرمودند: اگر رییس جمهور آمریکا یک کار مثبت انجام داده است همیت قطع ارتباط است.
 
حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: چنانچه رییس جمهور آمریکا خروج از برجام را انجام دهد،عهد شکنی و بی اعتمادی آنها بر همگان ثابت می شود چرا که در حین مذاکرات رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینها قابل اعتماد نیستند،عجله نکنید و امتیازات را پا به پا بدهید و حضرت آقا 9 ماده الحاقی افزودند.
 
وی افزود: آنچه رییس جمهور آمریکا انجام می دهد بر رسوایی خود در جهان می افزاید.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در پایان از زحمات قرارگاه ثامن الحجه سپاه پاسداران و توزیع سری جدی جهیزیه بین زوج های جوان کم بضاعت تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
,
پروژه های نیمه تمام شهرستان اولویت اول فرماندار جدید باشد/ معلم جامعه را به رشد و شکوفایی می رساند
, پروژه های نیمه تمام شهرستان اولویت اول فرماندار جدید باشد/ معلم جامعه را به رشد و شکوفایی می رساند, پروژه های نیمه تمام شهرستان اولویت اول فرماندار جدید باشد/ معلم جامعه را به رشد و شکوفایی می رساند,
 
,
حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به رعایت  تقوای الهی و با اشاره به هفته کار و کارگر گفت:  بیکاری وفقر دو پدیده شوم اجتماعی هستند که از نظر اسلام مورد مذمت شدید واقع شده اند.
 
وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) در باره فقر گفت: فقر وناداری و تهی دستی نزدیک است که صاحب خودرا به کفر و به کافری برساند یعنی انسان فقیر ونادار ممکن است هرلحظه پایش بلغزد و زمین بخورد و به ورطه کفر و کافری و بی دینی سقوط کند .
 
امام جمعه قاین با بیان این که در جایی تعریف از فقر وتهی دستی شده باشد نداریم گفت: اگر پیغمبر خدا(ص) فرمودند که فقر منِ پیغمبر افتخار است این به لحاظ شخصیتی شان ومسئولیت ایشان می باشد و اگر چنانچه امروز می بینیم که رهبر معظم انقلاب برروی فرش مندرس می نشینند و غذای ساده می خورند این فقر برایشان افتخار است چرا که در جامعه اسلامی رهبر جامعه بایستی به لحاظ اجتماعی ونوع زندگی اقتصادی در سطح پایین ترین افراد جامعه باشند.
 
حجت الاسلام رحمانی درادامه با اشاره به ثروتی که از حضرت خدیجه (س) به دست پیغمبر رسیده بود گفت: اگر رسول خدااین ثروت را در راه اسلام هزینه نمی کرد جزء متمولین دنیای  عرب بودند.
 
برابری عرق کارگر با سرباز جبهه جنگ
 
امام جمعه قاین در ادامه با اشاره به روایاتی در خصوص کار و تلاش گفت: امام صادق(ع) فرمودند کسانی که در راه آبروی زن و بچه خود کار می کند وتلاش دارد وعرق می ریزد گویی در خط مقدم اسلام دفاع می کند و عرق کارگر در حین کار کار با عرق سرباز جبهه جنگ برابری می کند.
 
وی گفت: در روایات داریم که عبادت 70 جزء دارد و بهترین نوع عبادت این است که انسان در تلاش و تقلا باشد و رزق و روزی هلال به دست آورد.
 
حجت الاسلام رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: علی رغم این همه توصیه ای که در باره کار و کارگری داریم بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی که تلاش مسئولین درتامین زندگی مردم بوده است اما از ناحیه دیگر عوارض ناخوشایندی را به جود آورده است.
 
وی افزود: به برکت کمیته امداد، طرح شهید رجائی،بهزیستی، حق عشایری و پول رایگان و مفتی که در اختیار مردم گذاشته می شود از شرق تا غرب کشور کل جامعه تنبل و بیکار و بی تفاوت شده اند .
 
امام جمعه قاین گفت: درست است که خشکسالی های 20 ساله را به دنبال داشته ایم و کشاورزی کم شده است و دامپروری از رونق افتاده است اما کار به جایی رسیده است که در روستاهای ما  که ملک و باغ به ثمر رسیده  و دام داری خود را فروخته اند ودر حساب های بانکی گذاشته اند و سود های میلیونی می گیرند .
 
وی گفت: در بسیاری از روستاهای ما حتی کارگر و چوپان پیدا نمی شود و ما با اقدامات کمیته امداد و بهزیستی مخالف نیستیم اما بایداین نهادها وسازمانها درایت و توجه بیشتری داشته باشند و افرادی که واقعا کارافتاده هستند تحت پوشش قرار دهند.
 
وی به مسئله سود بانکی اشاره کرد و گفت: پول های هنگفتی از افراد در بانکها گذاشته می شود و سود 18 درصدی آن را به شخص پرداخت می کنند و وام های 28 تا 30 درصدی به مردم می دهند  در حالی که 4 درصد این وام ها کارمزد است و مابقی سرنوشتش مشخص نیست و همان طور که رئیس جمهور بارها هم گفته اند بانک های ما بنگاهداری می کنند و لذا به کرار شاهد ایجاد قرض الحسنه ها به صورت قارچ گونه هستیم .
 
وی افزود: ما با بانک مخالف نیستیم اما بانک باید بانکداری کند نه بنگاهداری .
 
امام جمعه قاین گفت: اگر این پول های یامفت به صورت قانونمند تدبیر و تبدیل به کارخانه شود جوانان زیادی مشغول به کار می شوند واین همه افسردگی و اشک ریختن در میان جوانان تحصیل کرده ما نبود.
 
حجت الاسلام رحمانی در ادامه گفت: کارگر بنیاد اقتصادی جامعه را درست می کند و معلم هم بُعد علمی ومعنوی جامعه را و آن را به تعالی و شکوفایی می رساند.
 
وی با اشاره به شهادت فیلسوف بزرگ استاد شهید مطهری و نامگذاری این روز به نام  روزمعلم گفت: شهید مطهری در اوج اقتدار کمونیسم ها و تئوریسین های کمونیست را در دانشگاهها به بحث می کشاند و به دست دژخیمانی که عمله استکبار جهانی بودند به شهادت رسید.
 
 ورود هندوانه های مشکل دار به شهرستان
 
امام جمعه قاین با تذکر به مسئولین شهرستانی و استانی و کشوری گفت: متاسفانه این روزها شاهد حضور بی حساب و کتاب بارهای میوه و به خصوص هندوانه به شهرستان هستیم و چندین بار به مسئولین مربوطه هم گفته شده است اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است و گویی متولی خاصی در شهرستان و استان برای پیگیری موضوع وجود ندارد.
 
وی افزود: لازم است مردم بدانند که این هندوانه ها 95 درصد دستکاری شده هستند و قرار بود این محصولات سال گذشته  از حوزه خلیج فارس به کشورهای عربی  صادر شود که همه را پس دادند و حالا در شهرهای ما توزیع می شود که علاوه بر این که از بُعد اقتصادی به مردم ضرر می رساند معلوم نیست چه بیماری هایی بعدها بر سر مردم در بیاید .
 
حجت الاسلام رحمانی ادامه داد:مسئولین استانی و شهرستانی و دولت تدبیر حداقل این حوزه را مدیریت کنند ویک تدبیری بیندیشند.
 
وی افزود: اگر دولت مردان راست می گویند حداقل یکی از این هندوانه ها رابه قاره آمریکا و اروپاصادرکنند .
 
امام جمعه قاین گفت:مگر مردم چه گناهی کرده اند که باید هم ضرر مالی بکنند و هم ضرر جانی وباید یک تدبیر درست اندیشیده شود.
 
پروژه های نیمه تمام اولویت اول فرماندارجدید
 
امام جمعه قاین در بخش پایانی سخنان خود به مراسم تودیع ومعارفه فرماندار قاینات اشاره کرد وگفت: اولا لازم می دانم از زحمات آقای کهن ترابی فرماندار سابق قاینات  قدر دانی کنم ولی بهتر این بود که این مراسم در بین التعطیلی انجام نمی شد و یک روز کاری را به درستی به این امر اختصاص می دادند تا مراسم آبرومندانه تری برگزار می شد.
 
وی ضمن تبریک به دکتر عابدی فرماندار جدید قاینات گفت: تقاضا داریم که پروژه های برزمین مانده شهرستان قاینات از جمله پروژه فولاد و پادگان قاین در اولیت کاری شما باشد .
 
حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: بسیاری از مشکلات ما در شهرستان به دلیل جمعیت کم است و قطعا با راه اندازی فولاد و به خصوص پادگان به جمعیت شهرستان اضافه خواهد شد واین می تواند در اشتغال زایی هم تاثیر گذار باشد.
 
وی در پایان به رحلت مهندس شیخ صدوق و یعقوب کلینی اشاره کرد و گفت:ما باید قدر این علما را بدانیم واگر این بزرگواران نبودند وتلاش اینها نبود معلوم نیست استکبار جهانی و افراد ساده لوح و ساده اندیش چه چهره ای را از اسلام نشان می دادند.
 
وی به حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری در روز دوشنبه 17 اردیبهشت در ساعت16 در دفتر امام جمعه اشاره کرد و گفت: هرکس که از این اداره شکایتی دارد با مستندات می تواند به دفتر مراجعه کند.
 
کارگران رکن اصلی تحقق شعار سال هستند
 
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با استفاده از نامه 31 نهج البلاغه درباره اهمیت صله رحم در آموزه های دینی و با بازگویی روایتی از امیر مومنان حضرت علی(ع) که فرمودند:اگر خواستید با کسی قطع ارتباط کنید راه بازگشتی باز بگذارید شاید طرف مقابل خواست روزی برگردد سخن گفت و بحث را با آیات و روایاتی کامل نمود.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در ادامه با سفارش به تقوای الهی به مناسبت های هفته از جمله روز شوراها،کار و کارگر،شهادت علامه مطهری و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اشاره وبه زحمت کشان این عرصه ها تبریک گفت.
 
حجت الاسلام خزاعی از شهروندان خواست  تا با پرداخت به موقع عوارض،شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.
 
وی با تقدیر و تشکر مجدد از کارگران،پاکبانان و کارگران شاغل در صنایع کوچک و بزرگ، با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) خود اهل کار بوده و پیامبر گرامی اسلام نیز بر دست کارگران بوسه می زد بر فرهنگ کار و کارگر در آموزه های دینی اشاره کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان کارگران را به عنوان تاثیرگزاران  و رکن اصلی در تحقق شعار سال معرفی و افزود: کارگران با تولید کالای با کیفیت نقش مهمی در حمایت از کالای ایرانی دارند.
 
وی با بیان اینکه بایستی فرهنگ کار در کشور ما نهادینه شود اظهار داشت: اشتغال دولتی به حداقل رسیده است و مردم نبایستی توقع اشتغال در دستگاه های دولتی را داشته باشند.
 
حجت الاسلام خزاعی در ادامه به مقام ،شخصیت و جایگاه استاد شهید مرتضی مطهری اشاره و سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: مطهری پاره تن من است و آثار او را بدون استثنا تایید کردند را بازگو کرد و یادآور شد که روز شهادت این استاد بزرگ،روز معلم نامگذاری شده است و معلمین بزرگوار در سنگر تعلیم و تربیت بایستی علامه مطهری را الگو قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه نیاز های نسل جوان به استاد خوب و معلم خوب مانند مطهری است افزود: در عصر امروز و در جبهه فرهنگی افسرانی که قادر و توانمند به حفظ جامعه دانش آموزی هستند معلمین را عنوان کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت:رییس جمهور آمریکا تهدید کرده که در 22 اردیبهشت ماه برجام را تایید نخواهد کرد این مساله تازگی ندارد چرا که آنها بر هیچیک از تعهدات و توافقات خود عمل نکردند و در سال 1359 نیز وقتی آمریکا، مثل امروز یکطرفه قطع رابطه کردند امام راحل(ره) پیامی شجاعانه صادر نمودند  و فرمودند: اگر رییس جمهور آمریکا یک کار مثبت انجام داده است همیت قطع ارتباط است.
 
حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: چنانچه رییس جمهور آمریکا خروج از برجام را انجام دهد،عهد شکنی و بی اعتمادی آنها بر همگان ثابت می شود چرا که در حین مذاکرات رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینها قابل اعتماد نیستند،عجله نکنید و امتیازات را پا به پا بدهید و حضرت آقا 9 ماده الحاقی افزودند.
 
وی افزود: آنچه رییس جمهور آمریکا انجام می دهد بر رسوایی خود در جهان می افزاید.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در پایان از زحمات قرارگاه ثامن الحجه سپاه پاسداران و توزیع سری جدی جهیزیه بین زوج های جوان کم بضاعت تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
,
حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به رعایت  تقوای الهی و با اشاره به هفته کار و کارگر گفت:  بیکاری وفقر دو پدیده شوم اجتماعی هستند که از نظر اسلام مورد مذمت شدید واقع شده اند.
,
 
,
وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) در باره فقر گفت: فقر وناداری و تهی دستی نزدیک است که صاحب خودرا به کفر و به کافری برساند یعنی انسان فقیر ونادار ممکن است هرلحظه پایش بلغزد و زمین بخورد و به ورطه کفر و کافری و بی دینی سقوط کند .
,
 
,
امام جمعه قاین با بیان این که در جایی تعریف از فقر وتهی دستی شده باشد نداریم گفت: اگر پیغمبر خدا(ص) فرمودند که فقر منِ پیغمبر افتخار است این به لحاظ شخصیتی شان ومسئولیت ایشان می باشد و اگر چنانچه امروز می بینیم که رهبر معظم انقلاب برروی فرش مندرس می نشینند و غذای ساده می خورند این فقر برایشان افتخار است چرا که در جامعه اسلامی رهبر جامعه بایستی به لحاظ اجتماعی ونوع زندگی اقتصادی در سطح پایین ترین افراد جامعه باشند.
,
 
,
حجت الاسلام رحمانی درادامه با اشاره به ثروتی که از حضرت خدیجه (س) به دست پیغمبر رسیده بود گفت: اگر رسول خدااین ثروت را در راه اسلام هزینه نمی کرد جزء متمولین دنیای  عرب بودند.
,
 
,
برابری عرق کارگر با سرباز جبهه جنگ
,
 
,
امام جمعه قاین در ادامه با اشاره به روایاتی در خصوص کار و تلاش گفت: امام صادق(ع) فرمودند کسانی که در راه آبروی زن و بچه خود کار می کند وتلاش دارد وعرق می ریزد گویی در خط مقدم اسلام دفاع می کند و عرق کارگر در حین کار کار با عرق سرباز جبهه جنگ برابری می کند.
,
 
,
وی گفت: در روایات داریم که عبادت 70 جزء دارد و بهترین نوع عبادت این است که انسان در تلاش و تقلا باشد و رزق و روزی هلال به دست آورد.
,
 
,
حجت الاسلام رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: علی رغم این همه توصیه ای که در باره کار و کارگری داریم بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی که تلاش مسئولین درتامین زندگی مردم بوده است اما از ناحیه دیگر عوارض ناخوشایندی را به جود آورده است.
,
 
,
وی افزود: به برکت کمیته امداد، طرح شهید رجائی،بهزیستی، حق عشایری و پول رایگان و مفتی که در اختیار مردم گذاشته می شود از شرق تا غرب کشور کل جامعه تنبل و بیکار و بی تفاوت شده اند .
,
 
,
امام جمعه قاین گفت: درست است که خشکسالی های 20 ساله را به دنبال داشته ایم و کشاورزی کم شده است و دامپروری از رونق افتاده است اما کار به جایی رسیده است که در روستاهای ما  که ملک و باغ به ثمر رسیده  و دام داری خود را فروخته اند ودر حساب های بانکی گذاشته اند و سود های میلیونی می گیرند .
,
 
,
وی گفت: در بسیاری از روستاهای ما حتی کارگر و چوپان پیدا نمی شود و ما با اقدامات کمیته امداد و بهزیستی مخالف نیستیم اما بایداین نهادها وسازمانها درایت و توجه بیشتری داشته باشند و افرادی که واقعا کارافتاده هستند تحت پوشش قرار دهند.
,
 
,
وی به مسئله سود بانکی اشاره کرد و گفت: پول های هنگفتی از افراد در بانکها گذاشته می شود و سود 18 درصدی آن را به شخص پرداخت می کنند و وام های 28 تا 30 درصدی به مردم می دهند  در حالی که 4 درصد این وام ها کارمزد است و مابقی سرنوشتش مشخص نیست و همان طور که رئیس جمهور بارها هم گفته اند بانک های ما بنگاهداری می کنند و لذا به کرار شاهد ایجاد قرض الحسنه ها به صورت قارچ گونه هستیم .
,
 
,
وی افزود: ما با بانک مخالف نیستیم اما بانک باید بانکداری کند نه بنگاهداری .
,
 
,
امام جمعه قاین گفت: اگر این پول های یامفت به صورت قانونمند تدبیر و تبدیل به کارخانه شود جوانان زیادی مشغول به کار می شوند واین همه افسردگی و اشک ریختن در میان جوانان تحصیل کرده ما نبود.
,
 
,
حجت الاسلام رحمانی در ادامه گفت: کارگر بنیاد اقتصادی جامعه را درست می کند و معلم هم بُعد علمی ومعنوی جامعه را و آن را به تعالی و شکوفایی می رساند.
,
 
,
وی با اشاره به شهادت فیلسوف بزرگ استاد شهید مطهری و نامگذاری این روز به نام  روزمعلم گفت: شهید مطهری در اوج اقتدار کمونیسم ها و تئوریسین های کمونیست را در دانشگاهها به بحث می کشاند و به دست دژخیمانی که عمله استکبار جهانی بودند به شهادت رسید.
,
 
,
 ورود هندوانه های مشکل دار به شهرستان
,
 
,
امام جمعه قاین با تذکر به مسئولین شهرستانی و استانی و کشوری گفت: متاسفانه این روزها شاهد حضور بی حساب و کتاب بارهای میوه و به خصوص هندوانه به شهرستان هستیم و چندین بار به مسئولین مربوطه هم گفته شده است اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است و گویی متولی خاصی در شهرستان و استان برای پیگیری موضوع وجود ندارد.
,
 
,
وی افزود: لازم است مردم بدانند که این هندوانه ها 95 درصد دستکاری شده هستند و قرار بود این محصولات سال گذشته  از حوزه خلیج فارس به کشورهای عربی  صادر شود که همه را پس دادند و حالا در شهرهای ما توزیع می شود که علاوه بر این که از بُعد اقتصادی به مردم ضرر می رساند معلوم نیست چه بیماری هایی بعدها بر سر مردم در بیاید .
,
 
,
حجت الاسلام رحمانی ادامه داد:مسئولین استانی و شهرستانی و دولت تدبیر حداقل این حوزه را مدیریت کنند ویک تدبیری بیندیشند.
,
 
,
وی افزود: اگر دولت مردان راست می گویند حداقل یکی از این هندوانه ها رابه قاره آمریکا و اروپاصادرکنند .
,
 
,
امام جمعه قاین گفت:مگر مردم چه گناهی کرده اند که باید هم ضرر مالی بکنند و هم ضرر جانی وباید یک تدبیر درست اندیشیده شود.
,
 
,
پروژه های نیمه تمام اولویت اول فرماندارجدید
,
 
,
امام جمعه قاین در بخش پایانی سخنان خود به مراسم تودیع ومعارفه فرماندار قاینات اشاره کرد وگفت: اولا لازم می دانم از زحمات آقای کهن ترابی فرماندار سابق قاینات  قدر دانی کنم ولی بهتر این بود که این مراسم در بین التعطیلی انجام نمی شد و یک روز کاری را به درستی به این امر اختصاص می دادند تا مراسم آبرومندانه تری برگزار می شد.
,
 
,
وی ضمن تبریک به دکتر عابدی فرماندار جدید قاینات گفت: تقاضا داریم که پروژه های برزمین مانده شهرستان قاینات از جمله پروژه فولاد و پادگان قاین در اولیت کاری شما باشد .
,
 
,
حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: بسیاری از مشکلات ما در شهرستان به دلیل جمعیت کم است و قطعا با راه اندازی فولاد و به خصوص پادگان به جمعیت شهرستان اضافه خواهد شد واین می تواند در اشتغال زایی هم تاثیر گذار باشد.
,
 
,
وی در پایان به رحلت مهندس شیخ صدوق و یعقوب کلینی اشاره کرد و گفت:ما باید قدر این علما را بدانیم واگر این بزرگواران نبودند وتلاش اینها نبود معلوم نیست استکبار جهانی و افراد ساده لوح و ساده اندیش چه چهره ای را از اسلام نشان می دادند.
,
 
,
وی به حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری در روز دوشنبه 17 اردیبهشت در ساعت16 در دفتر امام جمعه اشاره کرد و گفت: هرکس که از این اداره شکایتی دارد با مستندات می تواند به دفتر مراجعه کند.
,
 
,
کارگران رکن اصلی تحقق شعار سال هستند
 
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با استفاده از نامه 31 نهج البلاغه درباره اهمیت صله رحم در آموزه های دینی و با بازگویی روایتی از امیر مومنان حضرت علی(ع) که فرمودند:اگر خواستید با کسی قطع ارتباط کنید راه بازگشتی باز بگذارید شاید طرف مقابل خواست روزی برگردد سخن گفت و بحث را با آیات و روایاتی کامل نمود.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در ادامه با سفارش به تقوای الهی به مناسبت های هفته از جمله روز شوراها،کار و کارگر،شهادت علامه مطهری و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اشاره وبه زحمت کشان این عرصه ها تبریک گفت.
 
حجت الاسلام خزاعی از شهروندان خواست  تا با پرداخت به موقع عوارض،شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.
 
وی با تقدیر و تشکر مجدد از کارگران،پاکبانان و کارگران شاغل در صنایع کوچک و بزرگ، با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) خود اهل کار بوده و پیامبر گرامی اسلام نیز بر دست کارگران بوسه می زد بر فرهنگ کار و کارگر در آموزه های دینی اشاره کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان کارگران را به عنوان تاثیرگزاران  و رکن اصلی در تحقق شعار سال معرفی و افزود: کارگران با تولید کالای با کیفیت نقش مهمی در حمایت از کالای ایرانی دارند.
 
وی با بیان اینکه بایستی فرهنگ کار در کشور ما نهادینه شود اظهار داشت: اشتغال دولتی به حداقل رسیده است و مردم نبایستی توقع اشتغال در دستگاه های دولتی را داشته باشند.
 
حجت الاسلام خزاعی در ادامه به مقام ،شخصیت و جایگاه استاد شهید مرتضی مطهری اشاره و سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: مطهری پاره تن من است و آثار او را بدون استثنا تایید کردند را بازگو کرد و یادآور شد که روز شهادت این استاد بزرگ،روز معلم نامگذاری شده است و معلمین بزرگوار در سنگر تعلیم و تربیت بایستی علامه مطهری را الگو قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه نیاز های نسل جوان به استاد خوب و معلم خوب مانند مطهری است افزود: در عصر امروز و در جبهه فرهنگی افسرانی که قادر و توانمند به حفظ جامعه دانش آموزی هستند معلمین را عنوان کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت:رییس جمهور آمریکا تهدید کرده که در 22 اردیبهشت ماه برجام را تایید نخواهد کرد این مساله تازگی ندارد چرا که آنها بر هیچیک از تعهدات و توافقات خود عمل نکردند و در سال 1359 نیز وقتی آمریکا، مثل امروز یکطرفه قطع رابطه کردند امام راحل(ره) پیامی شجاعانه صادر نمودند  و فرمودند: اگر رییس جمهور آمریکا یک کار مثبت انجام داده است همیت قطع ارتباط است.
 
حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: چنانچه رییس جمهور آمریکا خروج از برجام را انجام دهد،عهد شکنی و بی اعتمادی آنها بر همگان ثابت می شود چرا که در حین مذاکرات رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینها قابل اعتماد نیستند،عجله نکنید و امتیازات را پا به پا بدهید و حضرت آقا 9 ماده الحاقی افزودند.
 
وی افزود: آنچه رییس جمهور آمریکا انجام می دهد بر رسوایی خود در جهان می افزاید.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در پایان از زحمات قرارگاه ثامن الحجه سپاه پاسداران و توزیع سری جدی جهیزیه بین زوج های جوان کم بضاعت تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
,
کارگران رکن اصلی تحقق شعار سال هستند
, کارگران رکن اصلی تحقق شعار سال هستند, کارگران رکن اصلی تحقق شعار سال هستند,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با استفاده از نامه 31 نهج البلاغه درباره اهمیت صله رحم در آموزه های دینی و با بازگویی روایتی از امیر مومنان حضرت علی(ع) که فرمودند:اگر خواستید با کسی قطع ارتباط کنید راه بازگشتی باز بگذارید شاید طرف مقابل خواست روزی برگردد سخن گفت و بحث را با آیات و روایاتی کامل نمود.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در ادامه با سفارش به تقوای الهی به مناسبت های هفته از جمله روز شوراها،کار و کارگر،شهادت علامه مطهری و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اشاره وبه زحمت کشان این عرصه ها تبریک گفت.
 
حجت الاسلام خزاعی از شهروندان خواست  تا با پرداخت به موقع عوارض،شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.
 
وی با تقدیر و تشکر مجدد از کارگران،پاکبانان و کارگران شاغل در صنایع کوچک و بزرگ، با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) خود اهل کار بوده و پیامبر گرامی اسلام نیز بر دست کارگران بوسه می زد بر فرهنگ کار و کارگر در آموزه های دینی اشاره کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان کارگران را به عنوان تاثیرگزاران  و رکن اصلی در تحقق شعار سال معرفی و افزود: کارگران با تولید کالای با کیفیت نقش مهمی در حمایت از کالای ایرانی دارند.
 
وی با بیان اینکه بایستی فرهنگ کار در کشور ما نهادینه شود اظهار داشت: اشتغال دولتی به حداقل رسیده است و مردم نبایستی توقع اشتغال در دستگاه های دولتی را داشته باشند.
 
حجت الاسلام خزاعی در ادامه به مقام ،شخصیت و جایگاه استاد شهید مرتضی مطهری اشاره و سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: مطهری پاره تن من است و آثار او را بدون استثنا تایید کردند را بازگو کرد و یادآور شد که روز شهادت این استاد بزرگ،روز معلم نامگذاری شده است و معلمین بزرگوار در سنگر تعلیم و تربیت بایستی علامه مطهری را الگو قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه نیاز های نسل جوان به استاد خوب و معلم خوب مانند مطهری است افزود: در عصر امروز و در جبهه فرهنگی افسرانی که قادر و توانمند به حفظ جامعه دانش آموزی هستند معلمین را عنوان کرد.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت:رییس جمهور آمریکا تهدید کرده که در 22 اردیبهشت ماه برجام را تایید نخواهد کرد این مساله تازگی ندارد چرا که آنها بر هیچیک از تعهدات و توافقات خود عمل نکردند و در سال 1359 نیز وقتی آمریکا، مثل امروز یکطرفه قطع رابطه کردند امام راحل(ره) پیامی شجاعانه صادر نمودند  و فرمودند: اگر رییس جمهور آمریکا یک کار مثبت انجام داده است همیت قطع ارتباط است.
 
حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: چنانچه رییس جمهور آمریکا خروج از برجام را انجام دهد،عهد شکنی و بی اعتمادی آنها بر همگان ثابت می شود چرا که در حین مذاکرات رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینها قابل اعتماد نیستند،عجله نکنید و امتیازات را پا به پا بدهید و حضرت آقا 9 ماده الحاقی افزودند.
 
وی افزود: آنچه رییس جمهور آمریکا انجام می دهد بر رسوایی خود در جهان می افزاید.
 
خطیب نماز جمعه نهبندان در پایان از زحمات قرارگاه ثامن الحجه سپاه پاسداران و توزیع سری جدی جهیزیه بین زوج های جوان کم بضاعت تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
,
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران با استفاده از نامه 31 نهج البلاغه درباره اهمیت صله رحم در آموزه های دینی و با بازگویی روایتی از امیر مومنان حضرت علی(ع) که فرمودند:اگر خواستید با کسی قطع ارتباط کنید راه بازگشتی باز بگذارید شاید طرف مقابل خواست روزی برگردد سخن گفت و بحث را با آیات و روایاتی کامل نمود.
,
 
,
خطیب نماز جمعه نهبندان در ادامه با سفارش به تقوای الهی به مناسبت های هفته از جمله روز شوراها،کار و کارگر،شهادت علامه مطهری و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اشاره وبه زحمت کشان این عرصه ها تبریک گفت.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی از شهروندان خواست  تا با پرداخت به موقع عوارض،شهرداری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.
,
 
,
وی با تقدیر و تشکر مجدد از کارگران،پاکبانان و کارگران شاغل در صنایع کوچک و بزرگ، با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) خود اهل کار بوده و پیامبر گرامی اسلام نیز بر دست کارگران بوسه می زد بر فرهنگ کار و کارگر در آموزه های دینی اشاره کرد.
,
 
,
خطیب نماز جمعه نهبندان کارگران را به عنوان تاثیرگزاران  و رکن اصلی در تحقق شعار سال معرفی و افزود: کارگران با تولید کالای با کیفیت نقش مهمی در حمایت از کالای ایرانی دارند.
,
 
,
وی با بیان اینکه بایستی فرهنگ کار در کشور ما نهادینه شود اظهار داشت: اشتغال دولتی به حداقل رسیده است و مردم نبایستی توقع اشتغال در دستگاه های دولتی را داشته باشند.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی در ادامه به مقام ،شخصیت و جایگاه استاد شهید مرتضی مطهری اشاره و سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: مطهری پاره تن من است و آثار او را بدون استثنا تایید کردند را بازگو کرد و یادآور شد که روز شهادت این استاد بزرگ،روز معلم نامگذاری شده است و معلمین بزرگوار در سنگر تعلیم و تربیت بایستی علامه مطهری را الگو قرار دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه نیاز های نسل جوان به استاد خوب و معلم خوب مانند مطهری است افزود: در عصر امروز و در جبهه فرهنگی افسرانی که قادر و توانمند به حفظ جامعه دانش آموزی هستند معلمین را عنوان کرد.
,
 
,
خطیب نماز جمعه نهبندان به مسائل سیاسی روز اشاره کرد و گفت:رییس جمهور آمریکا تهدید کرده که در 22 اردیبهشت ماه برجام را تایید نخواهد کرد این مساله تازگی ندارد چرا که آنها بر هیچیک از تعهدات و توافقات خود عمل نکردند و در سال 1359 نیز وقتی آمریکا، مثل امروز یکطرفه قطع رابطه کردند امام راحل(ره) پیامی شجاعانه صادر نمودند  و فرمودند: اگر رییس جمهور آمریکا یک کار مثبت انجام داده است همیت قطع ارتباط است.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: چنانچه رییس جمهور آمریکا خروج از برجام را انجام دهد،عهد شکنی و بی اعتمادی آنها بر همگان ثابت می شود چرا که در حین مذاکرات رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینها قابل اعتماد نیستند،عجله نکنید و امتیازات را پا به پا بدهید و حضرت آقا 9 ماده الحاقی افزودند.
,
 
,
وی افزود: آنچه رییس جمهور آمریکا انجام می دهد بر رسوایی خود در جهان می افزاید.
,
 
,
خطیب نماز جمعه نهبندان در پایان از زحمات قرارگاه ثامن الحجه سپاه پاسداران و توزیع سری جدی جهیزیه بین زوج های جوان کم بضاعت تقدیر و تشکر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه