اخبار داغ

گزارشی از مشکلات شهری؛

"زمین" برای مسکن مردم در امیریه دامغان وجود ندارد/ کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه

"زمین" برای مسکن مردم در امیریه دامغان وجود ندارد/ کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه
امیریه دامغان در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای اعم از کمبود اعتبار، بحران آب، نبود نمایندگی ادارات در شهر، نبود پزشک و... دست و پنجه نرم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، شهر امیریه در زمره مناطق مستعد نیروی انسانی، کشاورزی و دامداری شرق استان سمنان در 24 کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امیریه دامغان با توجه به جمعیت 3 هزار و 561 نفری طبق سرشماری سال 1395 در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

,

امیریه دامغان نیازمند حمایت مسئولان

, امیریه دامغان نیازمند حمایت مسئولان,

در همین خصوص؛ ابوالفضل امیر احمدی عضو شورای اسلامی شهر امیریه در گفتگو با خبرنگار مرآت با محوریت " بررسی مشکلات شهر امیریه" گفت: کمبود اعتبار، بحران آب، نبود نمایندگی ادارات در شهر، نبود پزشک و... از مشکلات اساسی امیریه است.

,

عضو شورای اسلامی شهر امیریه در ادامه افزود: با توجه به مشکلات، امیریه دامغان نیازمند حمایت مسئولان است تا بتواند این شهر را توسعه دهد.

,

"زمین" برای مسکن مردم در امیریه وجود ندارد

, "زمین" برای مسکن مردم در امیریه وجود ندارد,

وی با اشاره به نبود زمین مسکونی در شهر امیریه بیان کرد: با توجه به رشد جمعیت، با مشکل نبود زمین مسکونی روبرو هستیم.

,

امیر احمدی در ادامه افزود: زمین مسکونی برای تحویل به شهروندان نداریم که باید این مشکل حل شود.

,

ساختمان مرکز بهداشت امیریه قدیمی است

, ساختمان مرکز بهداشت امیریه قدیمی است ,

عضو شورای اسلامی شهر امیریه با بیان اینکه ساختمان مرکز بهداشت شهر امیریه قدیمی است، گفت: ساختمان جدید در حال ساخت است که در حد 65 پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر آماده بهره برداری نیست.

,

وی با اشاره به اینکه ساخت ساختمان مرکز بهداشت از سال گذشته شروع شده است، اظهار کرد:  قرار براین است که این ساختمان تا بهمن ماه آماده شود اما با توجه به کمبود اعتبارات شاید پیمانکار نتواند به پایان برساند.

,

کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه

, کمبود پزشک؛ درد بزرگ بیماران امیریه,

امیر احمدی با اشاره به کمبود پزشک در این شهر گفت: یک پزشک در مرکز بهداشت مستقر است که با توجه به رشد جمعیت جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

,

وی با بیان اینکه درخواست راه اندازی کلینیک شبانه روزی به مسئولان داده شد، افزود: با توجه به اینکه وجود پزشکان متخصص مطالبه مردم است اما مسئولان زیر بار نمی روند و این درخواست را رد کردند.

,

ادارات در شهر امیریه نمایندگی ندارند

, ادارات در شهر امیریه نمایندگی ندارند,

عضو شورای اسلامی شهر امیریه با گلایه  از نبود نمایندگی ادارات در این شهر گفت: به علت نبود نمایندگی ادارات در امیریه، وابسته به شهرستان هستیم و در دوران استاندار اسبق درخواست دادیم که نمایندگی فعال ادارات راه اندازی شود اما تاکنون این پیگیری ها به نتیجه نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه