اخبار داغ

در گردهمایی بانوان فعال بهارستان مطرح شد؛

طرح جمع آوری بانک اطلاعات شهروندان بهارستانی کلید خورد

طرح جمع آوری بانک اطلاعات شهروندان بهارستانی کلید خورد
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بهارستان گفت: در نظر داریم به زودی طرح جمع آوری بانک اطلاعاتی از شهروندان را آغاز کنیم که با دانستن این مشخصات، برنامه ریزی متناسب با نیاز مردم آسان تر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛سیده بتول نوربخش در جلسه ای که امروز با حضور بانوان فرهیخته و صاحب نظر شهر بهارستان اصفهان برگزار شد، از پیگیری هایی که با مسئولان شهری و استانی در سال ۹۶ پیرامون برگزاری نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی و همچنین باغ بانوان به عنوان مطالبه اصلی بانوان بهارستان صورت گرفته، گزارشی ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نوربخش در خصوص باغ بانوان شهر بهارستان گفت: اواخر سال گذشته جانمایی این باغ با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و بانوان فعال فرهنگی این شهر انجام شد و در نظر داریم فراخوان عمومی برای طراحی داخلی و نقشه این باغ بدهیم تا باغی با امکانات ویژه و شایسته بانوان شهر بهارستان ساخته شود.

,

این عضو شورای شهر بهارستان تاکید کرد: از بانوان صاحب نظر برای طراحی این باغ هم فکری می خواهیم و صمیمانه منتظر ایده ها و نظرات آنان هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه برای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی و هم چنین شناخت ظرفیت ها و استعدادهای شهر بهارستان نیاز به یک بانک اطلاعاتی جامع داریم، افزود: در نظر داریم به زودی طرح جمع آوری بانک اطلاعاتی از شهروندان را آغاز کنیم که با دانستن این مشخصات، برنامه ریزی متناسب با نیاز مردم برایمان آسان تر می شود که البته قبل از اجرایی شدن طرح جلسه ای با مسئولان شهری و بانوان فعال نیز خواهیم داشت.

,

نوربخش تصریح کرد: با توجه به اینکه از اقوام و قومیت های مختلف در این شهر ساکن هستند در نظر داریم به زودی هفته اقوام را با برنامه های فرهنگی و شاد در شهر بهارستان برگزار کنیم.

,

وی تشکیل جلسات شورای کمیته بانوان را ضروری دانست و تاکید کرد: هم افزایی، هم فکری و استفاده از ظرفیت هر یک از مجموعه های فرهنگی شهر موجب ارتقا کیفیت و تاثیر گذاری در بین شهروندان خواهد شد.

,

در پایان هر یک از بانوان حاضر در جلسه گزارش کوتاهی از برنامه سال گذشته و طرح ها و اهداف سال جدید برای اعضای جلسه ارائه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه