اخبار داغ

اخذ وقت سفارت انگلیس در ترکیه

اخذ وقت سفارت انگلیس در ترکیه
وزیر راه و شهرسازی گفت: آن چیزی که می‌تواند بازآفرینی شهری را پیش ببرد نمونه‌های خوب و با کیفیت است که می‌تواند امید ایجاد کرده و تکرار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وقت سفارت انگلیس را علاوه بر تهران در کشورهای امارات در شهرهای دبی و ابوضبی و در ترکیه در شهرهای آنکارا و استانبول می‌توان تهیه کرد. ویزای انگلیس دارای انواع مختلفی می‌باشد که برطبق شرایط متقاضی به‌صورت‌های توریستی، تحصیلی و تجاری قابل دریافت می‌باشد. اخذ ویزای انگلیس دارای مراحل گوناگونی می‌باشد و اگر قبلاً آن را تجربه کرده باشید با روال کار آن آشنا هستید. برای دریافت اخذ ویزا در ابتدا باید اقدام به رزرو وقت سفارت نماییم؛ در حقیقت با گرفتن وقت سفارت اعلام می‌نماییم که در تاریخ و ساعت رزرو شده در سفارت حاضر خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

طبیعی است که با وجود امکان اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران، اخذ وقت در کشورهای خارج از ایران، غیرطبیعی به نظر می‌رسد؛ اما کارشناسان وقت سفارت و ویزای سالیان سفر، معمولاً برای آن دسته از متقاضیانی که مسأله اصلی‌شان زمان صدور ویزاست، از دو شهر استانبول و آنکارا وقت می‌گیرند.

, وقت سفارت انگلیس,

مزیت اخذ وقت سفارت انگلیس در ترکیه

,

بسیاری از کارشناسان این حوزه گرفتن وقت سفارت در ترکیه را پیشنهاد می‌کنند. یکی از دلایل اصلی این امر تقاضای کم‌تر افراد نسبت به تهران می‌باشد که از این جهت مراحل اخذ ویزا با سرعت بیش‌تری انجام می‌شود. وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن است بیش از 3 هفته به‌طول بیانجامد و این درشریطی است که اخذ وقت سفارت انگلیس در ترکیه بعد از 1 هفته صادر می‌شود و سرعت انجام کار افزایش می‌یابد.

,

از دیگر مزیت‌های وقت سفارت انگلیس در ترکیه، استفاده از سرویس Priority است که روال پاسخگویی به درخواست‌ها را تا حد زیادی کوتاه می‌کند. با توجه به امکان گرفتن وقت فوری سفارت انگلیس در استانبول و پروازهای روزانه به این شهر، می‌توان امیدوار بود که تمامی مراحل اخذ وقت سفارت و انگشت‌نگاری و صدور جواب ویزا، در بازه‌ای 1 یا 2 هفته‌ای انجام شوند. همچنین در تور ترکیه و سفر به شهرهای استانبول و آنکارا هزینه‌ی کم‌تری را نسبت به شهرهای دیگر همانند دبی به متقاضیان تحمیل می‌شود و شما می‌توانید روال دریافت وقت سفارت را با سرعت بیش‌تری انجام دهید.

, تور ترکیه,

با توجه به توضیحات ارائه شده، متقاضیانی که خواستار اخذ وقت سفارت انگلیس در ترکیه هستند می‌توانند با مراجعه به شرکت Teleperformance و با ارائه‌ی مدارک مورد نیاز درصدد اخذ ویزا برآیند. توجه داشته باشید در هر مرحله از اخذ ویزا می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی سالیان سفر تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم در این زمینه را دریافت نمایید.    

, آژانس مسافرتی سالیان سفر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه