اخبار داغ

سعیدی در گفت و گو با دانا؛

روحانی با حرف های ضد و نقیض درباره فیلترینگ تلگرام، دنبال به حاشیه کشاندن افکار عمومی است/ ضعف تیم اقتصادی دولت زمینه ساز حرف های حاشیه ساز روحانی

روحانی با حرف های ضد و نقیض درباره فیلترینگ تلگرام، دنبال به حاشیه کشاندن افکار عمومی است/ ضعف تیم اقتصادی دولت زمینه ساز حرف های حاشیه ساز روحانی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بی تدبیری و کم کاری تیم اقتصادی و خود روحانی در مواجهه با شرایط رکود اقتصادی در جامعه به ویژه روند افسار گسیخته افزایش نرخ ارز و طلا، سبب شده تا او با حرف های ضد و نقیض خود درباره فیلترینگ تلگرام، به دنبال به حاشیه کشاندن افکار عمومی باشد.
[

محمد اسماعیل «سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به اظهارات ضد و نقیض روحانی در مواجهه با فیلترنیگ تلگرام در برابر افکار عمومی، گفت: کشور در شرایطی است که بی تدبیری و کم کاری تیم اقتصادی را نشان می دهد و روحانی هم اقدامی انجام نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
وی اظهار کرد: در چند سال گذشته شرایط رکود بر اقتصاد کشور حاکم بوده و هست و ما شاهد بیکاری و شکستن کمر بسیاری از تولیدگنندکان و به ویژه کسانی که در عرصه اقتصادی فعال هستند، بودیم.
,
 
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: انتظار می رفت در سال 97 بسیاری از تغییرات اساسی در حوزه اقتصادی از جمله کنترل قیمت ارز، بالا بردن ارزش پول کشور و به ویژه جلوگیری از روند افسار گسیخته ارز و طلا توسط دولت انجام می شد، اما هیچ کدام از این اقدامات را نتوانستند انجام دهند، از این رویه به حاشیه سازی روی آوردند.
,
 
,
 
,
سعیدی تصریح کرد: در اقدام اخیر روحانی و حاشیه سازی او هم همگان دیدند که او در صفحه ایسنتاگرام خود چگونه سعی می کند افکار عمومی را به سمتی بکشاند که اولویتی برای مردم ندارد.
,
 
,
 
,
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس درباره علت این رفتار دوگانه و تناقض گویی های روحانی، عنوان کرد: پرداختن به موضوعات حاشیه ای و کم توجهی به موضوعات اصلی ملت به دلیل آن است که هر روز خبرهای بد در حوزه های مختلف به گوش مردم می رسد که اعتبار دولت را زیر سوال می برد، آنان بالاخره می خواهند افکار عمومی را به نفع خود مدیریت کنند و به حاشیه می پردازند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه