اخبار داغ

جشن ازدواج 100 زوج جوان شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی برگزار شد/ تصویری

جشن ازدواج 100 زوج جوان شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی برگزار شد/ تصویری
دومین مراسم جشن ازدواج 100 زوج جوان چهار شهرستان مرزی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، دومین مراسم جشن ازدواج 100 زوج جوان چهار شهرستان مرزی استان خراسان جنوبی صبح امروز در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد. این مراسم به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه خراسان جنوبی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی صبح امروز در دومین مراسم جشن ازدواج ۱۰۰ زوج جوان چهار شهرستان مرزی اظهار کرد: طی یک سال گذشته در ماموریت های قرارگاه شهید ناصری که یک قرارگاه فرعی زیر مجموعه قرارگاه ثامن الائمه است کارهایی برای حفظ امنیت با همکاری مرزبانی و نیروی انتظامی خراسان جنوبی انجام شده است.

,
 
,
وی افزود: از ماموریت های قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی بحث استقرار و اشراف های منطقه ای جهت بالا بردن توان نظامی و رزمی است.
,
 
,
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: علاوه بر اقدامات نظامی و امنیتی، قرارگاه شهید ناصری در زمینه مردم یاری و محرومیت زدایی اقداماتی از جمله تهیه جهیزیه برای نوعروسان با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را در دستور کار دارد که سال قبل نیز ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا کرده است و امروز برای دومین بار ۱۰۰ سری جهیزیه به ۱۰۰ زوج جوان اهدا کرده است.
,
 
,
سردار رجب زاده بیان کرد: علاوه بر تامین جهیزیه برای نو عروسان این قرارگاه در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری با همکاری منابع طبیعی اقداماتی برای چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، زیرکوه و درمیان برای ذخیره سازی اقداماتی کرده است که این اقدامات باعث ذخیره سازی روان آبها در مناطق مرزی شده است.
,
 
,
وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات این قرارگاه ساخت و مرمت مدرسه برای دانش آموزان بوده است.
,
 
,
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به شعار سال جدید در زمینه حمایت از کالای ایرانی جهیزیه های اهدای به نوعروسان همه کالای ایرانی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه