اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

دولت در برابر سرقت اموال ایران توسط آمریکا اقدام جدی و قانونی انجام دهد/ تکیه به آمریکا و غرب جز عقب‌ماندگی و ضرر هیچ نتیجه‌ دیگری ندارد

دولت در برابر سرقت اموال ایران توسط آمریکا اقدام جدی و قانونی انجام دهد/ تکیه به آمریکا و غرب جز عقب‌ماندگی و ضرر هیچ نتیجه‌ دیگری ندارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: به نظر می رسد بهتر است هرچه زودتر دولت و دستگاه قضایی نسبت به برخورد قانونی و اقدام جدی با این نوع سرقت اموال ملت ایران توسط آمریکا از طریق مجامع بین المللی پیگیری و اقدام کند وگرنه آمریکایی ها عمده اموال ایران را به غارت خواهند برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص اقدام دادگاهی در آمریکا که در حکمی غیابی و بدون ارائه مستندات، ایران را به پرداخت بیش از 6 میلیارد دلار به خانواده‌های قربانیان کشته شده در حملات تروریستی 11 سپتامبر ۲۰۰۱ محکوم کرد، در گفتگو باخاورستان، اظهار کرد: برجام به طور متعدد بعد از توافق از سوی آمریکا نقض شده است و مصادره اموال ایران در غالب رای دادگاه‌های مختلف آمریکا نه‌تنها نقض برجام است بلکه کاملا بی‌پایه و اساس و بدون هیچ سند و مدرکی صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: مصادره اموال ایران با روح و واقعیت برجام کاملا منافات دارد و نشان می‌دهد مدت‌ها است که آمریکا از برجام خارج شده اما متأسفانه دولت همچنان با حسن نیت به این اقدامات آمریکا نگاه می‌کند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که اگر از همان ابتدا واکنش جدی در برابر اقدامات آمریکا صورت می‌گرفت، این‌گونه اقدامات، ادامه پیدا نمی‌کرد، گفت: ما در مقابل اقدامات قبلی آمریکا واکنش جدی و محکمی را در دیپلماسی خارجی و همچنین اقدامات قضایی لازم را انجام ندادیم و آن‌ها در ادامه این روند که سرقت و دزدی اموال ایران است همچنان جری شده‌اند.

,

 

,

ترقی تصریح کرد: به نظر می رسد بهتر است هرچه زودتر دولت و دستگاه قضایی نسبت به برخورد قانونی و اقدام جدی با این نوع سرقت اموال ملت ایران توسط آمریکا از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری و اقدام کند وگرنه آمریکایی‌ها عمده اموال ایران را به غارت خواهند برد.

,

 

,

وی افزود: مردم ایران روز به روز بیشتر به ماهیت آمریکا پی می‌برند و متوجه می‌شوند که آمریکا نه‌تنها دشمن انقلاب اسلامی بلکه دشمن ملت ایران است و به هر شکلی که بتواند، می‌خواهد بر ملت ایران فشار وارد کرده و آن‌ها را در مضیقه قرار دهد و اموال آن‌ها را به غارت برد.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که غارت اموال در رژیم گذشته با رضایت دولت رژیم پهلوی خائن صورت می‌گرفته و خودشان زمینه آن را فراهم می‌کردند، گفت: آمریکا اکنون با مقاومت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی روبه‌رو است و از طریق سرقت این کار را انجام می‌دهد.

,

 

,

ترقی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید بیش از گذشته با توجه به ماهیت آمریکا هرگونه تمایل به غرب را در ذهن و فکرش اصلاح کند و به این باور برسد که تکیه به آمریکا و غرب برای پیشرفت کشور جز عقب‌ماندگی و ضرر هیچ نتیجه‌ دیگری ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه