اخبار داغ

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه:

دشمن از توان نظامی ایران واهمه دارد/ ورود قرارگاه شهید ناصری جهت مهار روان‌آب‌ها

دشمن از توان نظامی ایران واهمه دارد/ ورود قرارگاه شهید ناصری جهت مهار روان‌آب‌ها
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن‌­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: به برکت هشت سال دفاع مقدس و پیروزی شکومندانه انقلاب اسلامی امروز کشور ایران به جاهای خوبی رسیده است و دشمن نیز از این همه توان نظامی ما ترس و واهمه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید رضا حسن زاده،جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر امروز در مراسم ازدواج آسان 100زوج جوان از چهارشهرستان مرزی خراسان جنوبی در محل مجتمع غدیر بیرجند اظهار کرد: تمسک جستن به قرآن و اهلبیت (ع) انسان را به اوج کمال می‌رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سردار مجید رضا حسن زاده،جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پیش از ظهر امروز در مراسم ازدواج آسان 100زوج جوان از چهارشهرستان مرزی خراسان جنوبی در محل مجتمع غدیر بیرجند اظهار کرد: تمسک جستن به قرآن و اهلبیت (ع) انسان را به اوج کمال می‌رساند.,

 

,

وی افزود:جامعه ای که ما در آن زندگی می‌کنیم یک جامعه انقلابی و اسلامی است اما متاسفانه گاها شاهد وقوع طلاق در بین زوجین هستیم که این زیبنده جامعه ما نیست و باید برای موانع و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد و گاها در زندگی ها باعث بروز اختلافاتی می‌شود راه حل ارائه کرد و مانع از وقوع طلاق در خانواده ها شد.

,

 

,

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه بیان کرد:مساعدت و کمک کردن برای  امر مهم ازدواج جوانان توصیه شده است و خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی که یکی از دستاوردهایش امنیت است شاهد حمایت‌های نهادها و مراکز خیریه برای تسهیل امر ازدواج جوانان هستیم که ازدواج خود نیز باعث امنیت بخشیدن به خانواده ها می‌شود.

,

 

,

سردار حسن زاده عنوان کرد:مردم و نیروی انسانی کشور ما یکی از بزرگترین سرمایه های این کشور است و کشور ما به پشتوانه این مردم به عزت و سربلندی در مقابل استکبار جهانی رسیده و باید برای حفظ این عزت و سربلندی خود تلاش کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به ارزش و اهمیت جایگاه شهید و شهادت، اظهار کرد:اگر جوانانی برای برای حفظ این جامعه و کشور در جبهه ها و برای مقابله با کفر در کشورهای اسلامی نبودند جامعه اسلامی به جایی نمی‌رسید؛ما با ایثار و از خود گذشتگی به عزت رسیده ایم و خوشبختی ما و جامعه در گرو ایمان،ایثار و شهادتها است.

,

 

,

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: کسی مخالف با شادی و شعف مردم نیست اما به شرط اینکه آن شادی به خمیر مایه و اصل نظام و دین ضربه نزند.

,

 

,

سردار حسن زاده تصریح کرد:یکی از دغدغه ای پدر و مادرها فرزندانشان هستند و لازم است که همه ما مسئولان و پدر و مادرها برای درامان بودن فرزندان تلاش کرده و کمک کنیم که جامعه ما از عزت برخوردار باشد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن ما همیشه کار خود را انجام می‌دهد و به دنبال غیرت زدایی بین مردان و زنان ما است که باید همه بهوش بوده و در برابر تهدیدات غرب و دشمن آگاه باشیم.

,

 

,

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت:به برکت هشت سال دفاع مقدس و پیروزی شکومندانه انقلاب اسلامی امروز کشور ایران به جاهای خوبی رسیده است و دشمن نیز از این همه توان نظامی ما ترس و واهمه دارد.

,

 

,

سردار حسن زاده بیان کرد:اگر جوانان ما دارای شغل باشند به راحتی زمینه ازدواج آنها را فراهم می‌شود و با ازدواج آسان جوانان درصدی از مشکلات آنها حل خواهد شد در این زمینه لازم است همه ما دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکل اشتغال جوانان اقدام کنیم.

,

 

,

وی اظهار کرد:قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه که ماموریتهای امنیتی و محرومیت زدایی در استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

,

 

,

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه عنوان کرد:قرارگاه شهید ناصری در خراسان جنوبی در بحث های آمادگی نظامی،استقار نیروها،امنیت و محرومیت زدایی در مناطق مرزی در حال فعالیت است و از زمانیکه در مناطق مرزی مستقر شده است کار اشراف منطقه ای را به جدی پیگیری کرده است.

,

 

,

سردار حسن زاده بیان کرد:آنچه مورد تاکید فرماندهان در قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی و ثامن الائمه است بحث محرومیت زدایی و مردم یاری است که در این زمینه نیز اقدامات بسیار زیادی انجام شده است.

,

 

,

وی ادامه داد:عمده فعایت های قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است که اخیرا بهزیستی در زمیته ساخت منزل برای معلولان و منابع طبیعی در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق مرزی با همکاری قرارگاه شهید ناصری اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

,

 

,

جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت:از جمله اقدامات انجام شده قرارگاه شهید ناصری در زمینه مردم یاری و محرومیت زدایی مرمت و ساخت 24 مسجد در سال گذشته،مرمت و تعمیر 196 باب خانه برای محرومان،ساخت 79 باب حمام و سرویس بهداشتی برای مساجد ، مدارس و روستاها،تکمیل و احداث 35 باب خانه،440 سرویس جهیزیه،توزیع 24 هزار بسته حمایتی،توزیع لوازم التحریر و احداث بندهای خاکی برای ذخیره سازی روان آبها بوده که از سال قبل آغاز شده است.

,

 

,

سردار حسن زاده با اشاره به احداث بندهای خاکی در مناطق مرزی بیان کرد:با توسعه آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق مرزی شاهد جلوگیری از هدر رفت روان آبها به سمت مرز خوایم بود و با این کار حداقل آب حاصل از بارندگی ذخیره سازی شده و باعث رونق کشاورزی و اشتغال زایی و جلوگری از مهاجرت خواهد شد.

,

 

,

وی یادآور شد: حضور پزشکان نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی و درمان رایگان بیماران از دیگر اقداماتی بوده است که قرارگاه شهید ناصری در خراسان جنوبی انجام داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه