اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

مساعدت درمانی هلال احمر به ۵۴۸ خانوار محروم/ ساختمان امداد رسانی شهرستان گرمی هفته دولت به بهره برداری می رسد

مساعدت درمانی هلال احمر به ۵۴۸ خانوار محروم/ ساختمان امداد رسانی شهرستان گرمی هفته دولت به بهره برداری می رسد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت : ۵۴۸ خانوار محروم و بی بضاعت که توانای خرید برخی از داروهای گران قیمت را نداشتند با مساعدت های مالی نقدی و غیر نقدی در سال ۹۶ کمک رسانی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، غیبی صبح امروز در نشست مطبوعاتی و تلویزیونی  اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در تلاش است تا مأموریت های خود را که اهم آن کمک رسانی و امدادرسانی به مردم شریف استان اردبیل است بصورت برنامه ریزی و منسجم به سرانجام برساند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ده ها پروژه عمرانی و برنامه ای در امر زیرساختی ، ساختمانی و آموزشی در مناطق مختلف استان اردبیل انجام شده است افزود : سال ۹۷ نیز در تلاش هستیم که برخی از پروژه های نیمه کاره و در حال احداث را در شهرستان های مختلف استان به اتمام برسانیم .

,

غیبی از برگزاری دوره های آموزشی در مناطق مختلف استان اردبیل و برخی پایگاه های آموزشی امداد و نجات استان خبر داد و افزود: امیدواریم با آموزش های متداوم در مناطق محروم، بتوانیم در امر امداد و نجات جاده ای و محلی از برخی اتفاقات ناگوار جلوگیری کنیم .

,

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: در رابطه با تهیه و توزیع داروهای شیمی درمانی و ام اس هیچ مشکلی نداریم و بیماران مورد نیاز می توانند به راحتی با مراجعه به مراکز درمانی هلال احمر استان این دارو ها را تهیه کنند.

,

غیبی با بیان اینکه در بحث درمان ، حمایت و کمک رسانی به مردم، جمعیت هلال احمر استان همیشه پیشتاز بوده و در کنار خانواده های بی بضاعت و محروم بوده است گفت: طرح های سلامتی ، ویزیت رایگان بهداشت درمان و کمک های نقدی و غیر نقدی ازجمله برنامه های کمک رسانی و خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در مناطق محروم  در سال ۹۶ - ۹۷ بوده است .

,

وی با اشاره به اینکه ساختمان انبار امدادرسانی شهرستان کوثر آماده افتتاح و بهره‌برداری است گفت: ساختمان امدادرسانی شهرستان گرمی نیز  هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه