اخبار داغ

برگزاری رویداد هنری جان گیلان در رشت و انزلی + تصاویر

برگزاری رویداد هنری جان گیلان در رشت و انزلی + تصاویر
رویداد هنری جان گیلان توسط گروه فرهنگی گردون با هدف جلب توجه مردم به فرهنگ، هنر و محیط زیست با برپایی کارگاه های نقاشی در شهرهای رشت و انزلی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، رویداد هنری جان گیلان توسط گروه فرهنگی گردون با هدف جلب توجه مردم به فرهنگ، هنر و محیط زیست با برپایی کارگاه های نقاشی در شهرهای رشت و انزلی از 12 اردیبهشت با اجرای کارگاه نقاشی در بازار انزلی و میدان شهرداری رشت آغاز و تا 17 اردیبهشت با حضور در باغ صفای رشت ادامه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، رویداد هنری جان گیلان توسط گروه فرهنگی گردون با هدف جلب توجه مردم به فرهنگ، هنر و محیط زیست با برپایی کارگاه های نقاشی در شهرهای رشت و انزلی , 8دی,

ترانه صادقیان، مهتاب نعمت اللهی، کاوه کاووسی، زهرا جعفری سیاووشانی، سهیل هاشمی، لیدا شهنازی، مجید زراعتی، کامبیز موسوی اقدم، اشکان جلالی، بهناز کرمی، کیوان موسوی اقدم، حامد کیا، نغمه حکام زاده، امیر شلمانی، مریم بردباری، نازیلا شهنازی، امیر امینی، آوا کاووسی، بهادر پور دارابی و سعدالله نصیری از شرکت کنندگان در این رویداد هنری هستند.

,

ترانه صادقیان مدیر گروه گردون در گفتگویی با اشاره به اهداف این رویداد، گفت: در نظر داریم با حضور در دو نقطه ی گیلان که بار تاریخی، جغرافیایی و تصویری پر اهمیت و جذابیت های زیادی برای گردشگری دارند و البته دچار مشکلات فراوان از جمله معضل های محیط زیستی نیز هستند، اهمیت فوق العاده ی این مکان ها را یادآور شویم.

,

وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه تاکنون، در نقاط متعددی از ایران کارگاههای نقاشی برگزار کرده اند و حاصل کارشان را به اشکال گوناگون به نمایش گذاشته اند تا به اهمیت ویژه ی مکانها و فرهنگهای گوناگون ایران نقطه ی تاکیدی بگذارند.

,

صادقیان با اشاره به این که آثار هنرمندان در کنار مخاطبان و در هنگام شنیدن نقطه نظرهایشان خلق می شود افزود: حاصل کارگاه های نقاشی در دو نقطه ی پر اهمیت از لحاظ تاریخی جغرافیایی و حافظه ی جمعی یعنی بازار انزلی و میدان شهرداری رشت است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه