اخبار داغ

حسینی کیا در گفت و گو با دانا؛

اولویت روحانی پاسخگویی به مطالبات اقتصادی ملت باشد

اولویت روحانی پاسخگویی به مطالبات اقتصادی ملت باشد
نماینده مردم سنقر در مجلس درباره اینکه روحانی به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی حرفی می زند و در لباس رئیس جمهوری حرفی دیگر؛ گفت: روحانی بهتر است اولویت و هم و غم خود را بر سامان دادن معیشت مردم و به ویژه پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم بگذارد.
[

سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اینکه روحانی خود رئیس شورای عالی فضای مجازی است و در تصویب مصوبات آن نقش مهمی بر عهده دارد و در آن جا صاحب نظر است، گفت: شورای عالی فضای مجازی یک مجموعه رسمی است و طبق قانون مصوبات آن هم قابل اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
وی اظهار کرد: با کمی دقت متوجه می شویم که هیچ کجای دنیا از یک پیام رسان خارجی این گونه در کشورشان استفاده نمی کنند و آنان از پیام رسان های داخلی خود حمایت می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اما متأسفانه شاهد هستیم که در کشومان برخی ها زمینه ساز رقابت ناسالم یک پیام رسانی خارجی با پیام رسان های داخلی هستند و از سویی دیگر محیط افسارگسیخته تلگرام، فضا را به سمت به حرمتی به افراد مختلف کشانده است تا جایی که حتی دشمن از این فضا برای براندازی نظام هم بهره گرفته است.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: این که هر کشوری بخواهد در برابر دشمنان خود دست به دفاع بردارد و به دنبال تقویت پیام رسان های داخلی خود و مبارزه با فعالیت های نامشروع عده ای باشد، یک امر طبیعی است و ما با صدای بلند و با اقتدار فریاد می زنیم که فیلترنیگ تلگرام امنیت ملی را به دنبال دارد.
,
 
,
 
,
 
,
وی درباره اینکه روحانی به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی حرفی می زند و در لباس رییس جمهوری حرفی دیگر؛ عنوان کرد: روحانی بهتر است اولویت و هم و غم خود را بر سامان دادن معیشت مردم و به ویژه پاسخگویی به مطالبات اصلی و اقتصادی مردم بگذارد.
,
 
,
 
,
نماینده مردم سنقر در مجلس در پایان تأکید کرد: در حال حاضر تلاش برای رفع بیکاری جوان، پیشرفت های عمرانی و مساعد کردن شرایط اقتصادی کشور اولویت روحانی باشد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
مصطفی نادیان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه