اخبار داغ

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت گو با دانا:

اذعان وزیر ارتباطات به دهن کجی مدیران تلگرام به مسئولان دولتی

اذعان وزیر ارتباطات به دهن کجی مدیران تلگرام به مسئولان دولتی
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تلگرام یک پیام رسان به یک رسانه تبدیل شده است اینها خطراتی است که باعث اشراف امنیتی بر کشور می شود.
[

محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار داشت: ظهورهرگونه تکنولوژی ازجمله فضای مجازی می تواند کاربردهای مثبت و منفی به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: متاسفانه در کنار اقدامات مثبت فضای مجازی افرادی نیزهستند که به دنبال ایجاد سواستفاده و انحرافاتی مانند نشراکاذیب، هک کردن کاربران برای دسترسی به اطلاعات خصوصی آنها هستند، که اینها فقط مختص کشور ایران نیست ما شاهد هستیم که کشورآلمان به خاطر سو استفاده از فضای مجازی مجبور به اعمال جرایم بسیار سنگین شده است.

,

 

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: هرگونه ناامنی که در فضای حقیقی دیده می شود خیلی تسهیل شده در فضای مجازی می تواند اتفاق بیافتد که به سلامت خانواده و جامعه آسیب بزند.

,

 

,

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: طبق اعلام پلیس فتا خیلی از جرایم فضای مجازی مربوط به کلاهبرداری مالی است، بنابراین بیشترین آسیب را از کسانی می بینیم که هیچگونه تعهدی در این فضا ها ندارند.

,

 

,

جمالی در ادامه افزود: در جلسه ای که با وزیر ارتباطات در کمیسیون امنیت ملی مجلس داشتیم گفتند مدیران تلگرام اصلا به درخواست های ما برای مذاکره پاسخ نمی دهند و یکی از مشکلاتی که ما با تلگرام داریم این است که هیچ دفتری در ایران ندارد.

,

 

,

این نماینده مجلس با اشاره به هدف اصلی تلگرام برای اشراف اقتصادی و امنیتی در ایران گفت: یکی از نکات مبهم در رابطه با تلگرام این است که مالکیت آن مشخص نیست، و ازطرفی از یک پیام رسان به یک رسانه تبدیل شده است اینها خطراتی است که باعث اشراف امنیتی بر کشور می شود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه