اخبار داغ

هم‌زمان با حضور هیئت دولت در خراسان رضوی؛

دیوارکشی میان مردم مشهد و رئیس جمهور

دیوارکشی میان مردم مشهد و رئیس جمهور
هم‌زمان با حضور هیئت دولت در خراسان رضوی، در دومین روز از این سفر، رئیس جمهور به دلایل نامعلومی در جمع مردم مشهد حاضر نشد؛ با این وجود فعالان فضای مجازی مشهد دست از مطالبه‌گری برنداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس؛ هم‌زمان با حضور حسن روحانی در استان خراسان رضوی و سفر به شهرهای سبزوار، نیشابور و مشهد، رئیس‌جمهور روز گذشته با مردم سبزوار و نیشابور دیدار مردمی داشت اما امروز حاضر به حضور در جمع مردم مشهد نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

در این سفر حاشیه‌هایی نیز وجود داشته است که به‌عنوان‌مثال مردم سبزوار که در دیدار با رئیس‌جمهور حاضرشده بودند با شعارهایی نسبت به اقدامات دولت انتقاد کردند و شعارهایی ازجمله «کار من کو؟» «وعده میدی عمل کن!» سردادند.

, .,

 

,

در نیشابور نیز اوضاع همین‌گونه بوده است و مردم بدون شعار و استقبال از حسن روحانی اعتراضات خود را نسبت به سیاست‌های دولت اعلام کردند.

, .,

 

,

در فضای مجازی نیز همانند فضای حقیقی مردم اعتراضات خود را نسبت به حضور بی‌فایده و صرفاً تشریفاتی حسن روحانی به استان خراسان رضوی اعلام کرده و با هشتگ «کنسرت مردم» انتقاداتی در خصوص وضعیت نابسامان اشتغال، گرانی، افزایش نرخ طلا و ارز بیان کردند و به بیان دغدغه‌های خود در این زمینه پرداختند.

, .,

 

,

هشتگ «کنسرت مردم» در واکنش به سخنان حسن روحانی و حامیان او در مشهد برای برپایی کنسرت موسیقی منتشر شد و بیان می‌کند که «کنسرت مردم» مواردی ازجمله نیاز به شغل، نارضایتی در برابر گرانی‌های موجود و افزایش نرخ ارز و عدم حضور روحانی در جمع مردم مشهد بوده که در ذیل به بخشی از آن‌ها می‌پردازیم.

, .,

 

,

رضا حاتمی وفا نوشته است: باز نیاین اینجا حرفی بزنید که اولویت مردم نباشه!

, !,

 

,

, ,

 

,

سید حمید علیزاده از فعالان فضای مجازی نوشته است: جناب روحانی بیا در جمع مردم حاشیه شهر مشهد و ببین دغدغه شون چیه؟

,

, ,

 

,

عماد عامری از فعالان فرهنگی و رسانه ای نیز نوشته است: کافیه مشهد که مشرف میشین سر صحبت رو با بازاری ها باز کنید و رونق سرشاری که روحانی ایجاد کرده و باعث تعطیلی کسب و کار شده رو ببینید.

,

, ,

 

,

حسین دارابی نیز گفته است: روحانی نزدیک سالگرد انتخابات اومده مشهد مفهوم دیوارکشی رو معنی کنه، نه دیداری، نه جلسه ای!

,

, ,

 

,

مرتضی قربانی از فعالان فضای مجازی نیز گفته است: با توجه به اینکه خواسته اصلی جوونای تحصیلکرده بیکار و بازارهای راکد و حتی حاشیه نشین های مشهد برگزاری کنسرت هست به هشتگ کنسرت مردم بپردازید.

,

, ,

 

,

عدم دیدار مردمی در مشهد!

, عدم دیدار مردمی در مشهد!,

در این بین حسن روحانی که به مشهد سفر کرده است، نه تنها در میان مردم مشهد نیامده است، بلکه علی رغم دعوت تشکل های دانشجویی دانشگاه های مشهد به میان دانشجویان و حضور در دانشگاه، هیچ پاسخی از ریاست جمهوری دریافت نشده است.

,

 

,

حسین حقی در خصوص عدم حضور حسن روحانی در دانشگاه نوشته است: آقای روحانی ما که شما را برای حضور در دانشگاه دعوت کرده بودیم، پس چرا نیامدید؟

,

, ,

 

,

فاطمه عمرانی از فعالان دانشجویی نیز در خصوص عدم حضور روحانی و دیدار مردمی نیز نوشته است: میگفتن به فلانی رای ندین بین مردم دیوار میکشن، اما نگفتن خودشون بین مردم و دولت دیوار می کشن!

,

, ,

 

,

موج انتقادی به حضور تشریفاتی حسن روحانی به استان خراسان رضوی نه تنها توسط کاربران خراسانی بلکه به سایر کاربران دیگر نیز رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه