اخبار داغ

فرماندار اردستان مطرح کرد؛

ضرورت فعال کردن سمن های قرآنی در سطح شهرستان اردستان

ضرورت فعال کردن سمن های قرآنی در سطح شهرستان اردستان
فرماندار اردستان گفت: تشکیل و فعال کردن سمن های قرآنی در سطح شهرستان با حضور فعالان قرآنی، اجتماعی و تسری مفاهیم قرآن در سطح جامعه و حوزه های مختلف اجتماعی و اداری که فاصله آن احساس می شود اتفاقات خوبی خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیتهای قرآنی در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: آشفتگی، سردرگمی، حیرت و طغیانگری بشر امروز به دلیل دور افتادگی از مفاهیم قرآنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: هر میزان این انس و این تدبر در وجود انسان افزایش پیدا کند آرامش روحی در زندگی شخصی و شغلی بیشتر خواهد شد و به سمت یک زندگی هدفمندتر حرکت خواهیم کرد.

,

فرماندار اردستان گفت: آنچه که طبق اساسنامه شاهد هستیم نقش شورای اداری شهرستان است که نقش حمایت و پشتیبانی را بر عهده دارند و باید مصوبات آن در سطح جامعه اجرا شود.

,

تأملی با بیان اینکه در حوزه فعالیت های قرآنی در اردستان به طور کمی اتفاق خوبی انجام شده و کارهای خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: عمل به قرآن و استفاده از مفاهیم آن در زندگی موجب اتفاق های بهتر خواهد بود.

,

وی تاکید کرد: تشکیل و فعال کردن سمن های قرآنی در سطح شهرستان با حضور فعالان قرآنی، اجتماعی و تسری مفاهیم قرآن در سطح جامعه و حوزه های مختلف اجتماعی و اداری که فاصله آن احساس می شود از جمله آن اتفاقات خوب خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه