اخبار داغ

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خبر داد؛

ساخت سالانه ۱۰۰ مسکن برای محرومین در استان بوشهر

ساخت سالانه ۱۰۰ مسکن برای محرومین در استان بوشهر
معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: سالانه به‌صورت متوسط بیش از ۱۰۰ مسکن برای اقشار کم‌درآمد و محرومین با استفاده از تسهیلات و کارمزدهای بسیار کم و در برخی اوقات بلاعوض تولید و عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بادره معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر در گفت‌وگو با سپاس بابیان اینکه فعالیت‌های شهری در کنار فعالیت‌های روستایی قرار دارد، گفت: با همکاری برخی از نهادهای عمرانی بیش از 12 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در قالب افرادی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار کرد: تفاهم‌نامه سه‌جانبه و تعاونی‌ها از ابتدای طرح مسکن مهر و اجرای طرح 97 درصدی در استان بوشهر یکی از اولویت‌ها در مسکن بوده است که با رویکرد رفع محرومیت‌زدایی و در راستای منویات مقام معظم رهبری اجراشده است.

,

بادره بابیان اینکه وام‌های مسکن سالانه افزایش دارد، افزود: سالانه به‌صورت متوسط بیش از 100 مسکن برای اقشار کم‌درآمد و محرومین با استفاده از تسهیلات و کارمزدهای بسیار کم و در برخی اوقات بلاعوض تولید و عرضه می‌شود.

,

وی بیان کرد: پروژه‌های تملک دارایی‌های استان بوشهر بااعتباری بالغ‌بر 7 هزار میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز مصلاهای نماز جمعه، خانه‌های علم، کتابخانه‌ها، حسینیه‌ها و غیره در حال اجرا است.

,

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر در پاسخ به اینکه واگذاری زمین به چه کسانی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که انجام‌شده است واگذاری زمین به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و طلاب حوزه علمیه انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه