اخبار داغ

فرماندار بوکان:

سپاه بوکان پیشگام در خدمات رسانی به مناطق محروم

سپاه بوکان پیشگام در خدمات رسانی به مناطق محروم
همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی یک باب مسجد و غسالخانه از طرح های بسیج سازندگی سپاه بوکان در روستای عزیز کند به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امروز در آئین افتتاح این دو پروژه که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد فرمانده سپاه بوکان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان نمود: یکی از مهم ترین برنامه های سپاه از بدو تاسیس تا کنون خدمت به مردم بویژه در مناطق محروم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون سپاه این ماموریت را همچون دیگر ماموریت های خود از جمله برقراری امنیت و پاسداری از انقلاب اسلامی به خوبی و با موفقیت انجام داده است.
وی در باره اقدامات سپاه بوکان و بسیج سازندگی این سپاه نیز طی سال ۹۶ عنوان کرد: بسیج سازندگی سپاه بوکان در سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال در حوزه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی از جمله احداث مسجد، مرمت و بازسازی مساجد، مرمت خانه محروم، مرمت و زیبا سازی مدارس، اهدای جهیزیه به نو عروسان، اهدای پک کامل آموزشی به دانش اموزان مناطق محروم و اهدای سبد معیشتی به محرومان روستاهای تابعه تسهیلات از سوی قرار گاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا و با همکاری بسیج سازندگی بوکان پرداخت کرده است.
فرمانده سپاه بوکان در ادامه به احداث مسجد و غسالخانه مسجد روستای عزیز کند نیز اشاره کرد و گفت: این طرح ها نیز در راستای محرومیت زدایی و از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال شامل ۵۰۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی سپاه بوکان و ۹۰۰ میلیارد ریال توسط اهالی روستا پرداخت شده است.
وی در پایان با تشکر از تمامی نهاد های مسئول در شهرستان خاطر نشان کرد: بی گمان این طرح ها و پروژها با همکاری تمامی ادارات به پایان رسیده و امید است این تعامل و هکاری برای رفع محرومیت از چهره منطقه در سال ۹۷ بیش از گذشته نیز ادامه یابد.
در ادامه برنامه فرماندار شهرستان بوکان نیز در سخنانی با تمجید از عملکرد سپاه در حوزه های مختلف عنوان کرد: خوشبختانه ما شاهد انیم که سپاه بویژه در بوکان پیشگام در امر خدمات رسانی به مناطق محروم است که این مهم جای بسیار تشکر دارد.
جمال خسروی افزود: سپاه بیرون از مرزها با اقتدار تمام برای پاسداری از اسلام و کشور تلاش می کنند و در داخل مرزها نیز رحم و شفقت را در میان مردم برقرار کرده است که این نشان از مردمی بودن این نهاد مقدس انقلابی است.
وی ادامه به پروژه های روستای بوکان نیز اشاره کرد و با مهم دانستن بحث صرفه جویی در منابع آبی افزود: بر همگان لازم و ضروری است که در مصرف آب در کشاورزی و شرب صرفه جویی داشته باشند که در ایام اوج مصرف با مشکل مواجه نشویم.
خسروی تصریح کرد: در سال زراعی جاری خوشبختانه ۳۳۰ میلی متر بارش باران داشتیم که از نرمال ۴۰ ساله نیز بیشتر است ولی باز با این تواصیف لازم است که در مصرف این نعمت بزرگ الهی صرفه جویی شود.
فرماندار بوکان یاداور شد: سعی ما این است که در سال جدید مراحل خط انتقال اب شرب به ۱۶۳ روستای بوکان از سد شهید کاظمی عملیاتی شود که این مهم می تواند مشکل اب روستاهای بوکان را تا چند دهه دیگر مرتفع کند.
وی عنوان کرد: با رایزنی های انجام شده پروژه خط انتقال اب بوکان از سد شهید کاظمی نیز بار دیگر به جریان افتاده و امید است این مهم نیز در سال ۹۷ وارد فاز عملیاتی شود.
خسروی در خصوص طرح های گاز رسانی به روستاهای شهرستان بوکان گفت: امسال عملیات اجرایی گازرسانی ۵۱ روستای این شهرستان در مسیرهای جاده برهان، مسیر سد شهید کاظمی و خلیفان آغاز خواهد شد.
وی در پایان همچنین به اسفالت راه های روستای نیز اشاره کرد و گفت: تا چند هفته اینده و بعد از اقدامات زیر ساختی شاهد آسفالت راه روستای عزیز کند تا داره گردله خواهیم بود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه