اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل:

«معلمی» جلوه ای از قدرت الهی است/ خدمات رفاهی فرهنگیان بهبود می‌یابد

«معلمی» جلوه ای از قدرت الهی است/ خدمات رفاهی فرهنگیان بهبود می‌یابد
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در همایش تجلیل و بزرگداشت مقام معلم گفت: رسیدگی به امور فرهنگیان از مهمترین الویت های هر جامعه ای است همانگونه که در قرآن بر لازمه تکریم این قشر تاکید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی نواداد معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل دیروز با حضور در همایش تجلیل و بزرگداشت مقام معلم و جمع فرهنگیان استان عنوان کرد: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است، معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت الهی، نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد، تکریم معلم را از اولویت های جامعه دانست و افزود: تکریم و بزرگداشت مقام معلم، تکریم و بزرگداشت تمام خوبی هاست.

,

نواداد در جمع فرهنگیان از توجه استانداری به امور رفاهی و معیشتی معلمین استان اردبیل به مناسبت هفته معلم خبر داد و تصریح کرد: ضمن هماهنگی با ادارات و سازمان های مربوطه اقدامات قابل توجهی در این خصوص در حال اجراست.

,

وی احداث 6 اردوگاه رفاهی آموزشی در سطح استان، اختصاص 52 هکتار زمین برای استفاده آموزش و پرورش، اتمام کار 23 سالن ورزشی در سطح استان و احداث 110 نمازخانه در مدارس را از جمله اقدامات استانداری، در راستای تکریم و رفاه قشر فرهنگیان عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه