اخبار داغ

با حضور معاون رئیس جمهور؛

بخشی از پارک علم و فناوری ابوریحان افتتاح شد

بخشی از پارک علم و فناوری ابوریحان افتتاح شد
نوبخت پیش از ظهر امروز بخشی از پارک علم و فناوری ابوریحان با زیربنایی بالغ بر هشت هزار متر را افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ پیش از ظهر امروز دومین پارک علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزیر علوم، استاندار اصفهان و جمعی از مدیران استانی و ملی  در مساحتی بالغ بر 6500 افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پارک علم و فناوری سازمانی است که توسط مختصصان حرفه ای اداره می شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در میان موسسات و شرکت هایی است که متکی بر علم و دانش در محیط پارک فعالیت می کنند.

,

پارک علم و فناوری ابوریجان قابلیت استقرار 62 واحد فناور نوپا و 32 هسته فناور بوده که در سه طبقه افتتاح شد که در حال حاضر 80 شرکت علمی فناوری در این محل استقرار دارند.

,

پارک ابوریحان شامل دو ساختمان چند مستاجره یک و دو خواهد بوده و با زیربنای پنج هزار مترمربع با قابلیت استقرار 60 شرکت دانش بنیان درحال ساخت است، همچنین این پارک دارای 14 هزار مترمربع زیربنا بوده که تاکنون 8 هزار مترمربع آن ساخته شده و مابقی تا پایان سال افتتاح می‌شود.

,

نوبخت همچنین در سفر خود به اصفهان از سه محصول دانش بنیان رونمایی می کند و قرارداد پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی و قرارداد ایجاد مرکز رشد فناوری شهری هم امضا شود. در این سفر دستگاه شبیه ساز پرواز و دستگاه لایه نشانی پوشش‌های فوق سخت هم رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه