اخبار داغ

یادداشت؛

ترامپ عروسک خیمه شب بازی صهیونیست

ترامپ عروسک خیمه شب بازی صهیونیست
یاوه سرایی و تصمیم احمقانه فرعون و یزید زمان در خروج از برجام توسط ترامپ که عروسک خیمه شب بازی صهیونیست ها است و برای اهل معرفت و بصیرت ثابت کرد کارنامه سیاه آمریکایی ها علت بی اعتمادی ملت ایران به شیطان بزرگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ کارنامه سیاه و ننگین آمریکایی ها در 100 سال اخیر کارنامه ای است که فرصت اعتماد را از هر انسان آزاده ای می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تابان تربت, ؛ کارنامه سیاه و ننگین آمریکایی ها در 100 سال اخیر کارنامه ای است که فرصت اعتماد را از هر انسان آزاده ای می گیرد.,

 

,

کارنامه صد ساله ساله امریکا ظلم ، کودتا ، جنگ ، توطئه و خیانت علیه مردم دنیا بویژه ملت ایران است

,

 

,

امریکا از کودتای سال 32 که مهره های خریداری شده و نفوذی سازمان CIA و MI6 ، نقش اصلی را در آن بعهده داشتند و دیکتاتوری پهلوی را برای 25 سال دیگر تحمیل کردند تا کودتای نوژه

,

 

,

تحمیل هشت سال جنگ که صدام ملعون به ایران تجاوز کرد آنهم به قصد تجزیه ایران. آمریکا از این متجاوز حمایت کردند

,

 

,

آمریکا هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آبهای خلیج فارس را سرنگون کرد و ۲۹۰ مسافر بیگناه از جمله ۶۶ کودک را کشت.

,

 

,

حمایت از منافقین و ترور و خشونت، سرقت دارائی های ملت ایران، تحریم های ظالمانه

,


بوجود آوردن داعش و طالبان و القاعده و وهابیت و تکفیری ها.....همه این عوامل زاییده از شجره ملعونه سران آمریکا بوده و همیشه شرارت صادر شده و هزاران ظلم و جنایت که خون مظلومان عالم را بر زمین ریخته است.

,
,

 

,

دشمنى یهود و صاحبان زر و زور و تزویر با مسلمانان، تاریخى و ریشه‌دار است و یهود عنود از صدر اسلام با پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله دشمنی کرده است:

,

 

,

به تصریح قرآن کریم، یهود، پیامبر(ص) را می‌شناختند؛ همان‌گونه که فرزندان خود را؛ امّا به خاطر حسادت و لجاجت، این شناخت هیچ‌گاه آنان را به حقیقت و راه راست رهنمون نساخت؛ بلکه آنان همواره کتمان حق می‌کردند الَّذِینَ آتَیْنَاهُمُ الْکِتَابَ یَعْرِفُونَهُ کَمَا یَعْرِفُونَ أَبْنَاءَهُمْ وَإِنَّ فَرِیقًا مِّنْهُمْ لَیَکْتُمُونَ الْحَقَّ وَهُمْ یَعْلَمُونَ ( آل عمران:146) یهودیان از دشمنان بسیار لجوج و حسود پیامبر اعظم(ص) بودند.

,

 

,

قرآن کریم این عدّه را در کنار مشرکان، سرسخت‌ترین دشمنان نسبت به مسلمانان معرفی نموده است«لَتَجِدَنَّ أشَدَّ النّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الیَهُودَ وَ الَّذینَ أشْرَکُواّ» (المائدة:82 )

,

 

,

جمله مشهور و تاریخی شهید مظلوم بهشتی " آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر " در چه زمانی گفته شد. یادآوری آن درس عبرت امروز ماست یادآوری برای کسانی که امروز متاسفانه مرغوب غرب هستند و دل در گرو کدخدا دارند.

,

 

,

شهید بهشتی مرداد59: «ما می‌دانستیم از روز اول که انقلابِ ما به یک چنین پشتوانه متشکل، مسلح و با ایمان نیاز دارد. به همین دلیل در اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی آنقدر که آمریکا از دست این سپاه عصبانی است، کمتر از دست نهاد دیگری عصبانی است، از تشکیلات سیاسی که ملت را در این خط بسیج و متشکل می‌کند عصبانی است. ولی به آمریکا بگویید «عصبانی باش و از عصبانیت خودت بمیر!

,


سپاهی که حضرت امام خمینی (ره) فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود

,
,

یا امام خامنه ای فرمود:
تمام دشمنان انقلاب مقابل سپاه صف بسته اند، چون سپاه برای دفاع از اهداف انقلاب به وجود آمده است.

,
,

 

,

آری اگر سپاه نبود، هواپیماها ربوده می‌شدند و در تل‌آویو و پاریس و بغداد و ریاض و واشنگتن بر زمین می‌نشستند

,

 

,

اگر سپاه نبود، امروز باید برای سفر به اهواز، به ایلام، به کرمانشاه، به سنندج و ارومیه، در صف طولانی مقابل در سفارتخانه‌های ایالت‌های جدید، ساعت‌ها برای دریافت «ویزا» گردن کج می‌کردیم

,

 

,

اگر سپاه نبود، «عبدالمالک ریگی»های معدوم، الان به جای جهنم، در خیابان «پاستور» دفتر نمایندگی «جندالشیطان» را افتتاح می‌کردند!

,

 

,

اگر سپاه نبود، داعش و تکفیریون الان تشکیل حکومت شام و ایران و عراق را جشن گرفته بودند.

,

 

,

اگر سپاه نبود، ناموس شیعیان، مادران و دختران آزاده، به بردگی و اسارت و «جهاد نکاح» رفته بودند.

,

 

,

دشمنی صاحبان زر و زور و تزویر و فرعونیان و یزیدیان طبیعی است آنچه باعث رنجش خاطر دلسوزان انقلاب است بی بصیرت بعضی خواص است.

,

نویسنده: ابوالقاسم خسروی سهل آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه