اخبار داغ

در همایش تجلیل از خادمین قرآنی استان بوشهر؛

ترتیل خوانی قرآن در بوشهر نماد وحدت و انسجام مسئولین است

ترتیل خوانی قرآن در بوشهر نماد وحدت و انسجام مسئولین است
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال مانند سالهای گذشته با هماهنگی ستاد ترتیل خوانی قرآن کریم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و پلیس راهور استان بوشهر با شعار انسجام و وحدت در سایه قرآن کریم مراسم ترتیل خوابی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ همایش تجلیل از خادمین قرآنی استان بوشهر با حضور جمعی از مسئولین استان و خادمین قرآنی در سالن اجتماعات حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

مراسم ترتیل خوانی بوشهر نماد وحدت و انسجام است

, مراسم ترتیل خوانی بوشهر نماد وحدت و انسجام است,

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در اشاره به ماه مبارک رمضان، گفت: در آستانه ماه مهمانی خدا قرار داریم که باید زمینه ورود به ماه بهار قرآنی در جامعه توسط خادمین قرآنی ایجاد شود.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: باید در اذعان مردم یادآوری کنیم که قرآن کریم از هنگام نزول تا عصر حاضر سرچشمه روح پاک انسان‌ها استوارترین اراده‌ها و عمیق‌ترین افکار است که در عرصه فکری، فرهنگی، علمی، اجتماعی، ادبی و هنری مسلمانان جهان در همه عالم و در پهنه تاریخ است.

,

, ,

عضو شورای تأمین استان افزود: این کتاب الهی الهام‌بخش و زمینه‌ساز تجلی زیباترین آفرینش بشری است که نسل به نسل انتقال پیداکرده است و امروز در فضای کشور از طریق ائمه مساجد و حسینیه‌ها بخصوص در استان بوشهر که بافت قرآنی است تجلی دارد.

,

رزمجو بیان کرد: امسال مانند سالهای گذشته با هماهنگی ستاد ترتیل خوانی قرآن کریم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و پلیس راهور استان بوشهر با شعار انسجام و وحدت در سایه قرآن کریم مراسم ترتیل خوابی برگزار خواهد شد.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل قرآنی با حضور قاریان استان بوشهر بسیار لذت‌بخش است و از همه مردم دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

,

ساماندهی مراسم ترتیل خوانی بوشهر کاملاً مردمی است

, ساماندهی مراسم ترتیل خوانی بوشهر کاملاً مردمی است,

سید حسین ناظر مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: قرآن عامل وحدت و انسجام و اتحاد است که این تعامل را می‌توان در برگزاری مراسم ترتیل خوانی استان بوشهر که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود مشاهده کرد.

,

, ,

 مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: وقتی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای یک مراسم گرد هم می‌آیند نشان از وحدت، اتحاد و انسجام است و هیچ‌گونه ساماندهی تشکیلاتی یا سازمانی ندارد و کاملاً مردمی است.

,

ناظر افزود: صداوسیمای مرکز بوشهر خادمی قرآن پذیرفته است و انعکاس برنامه ترتیل خوانی به‌صورت زنده از شبکه استانی و رادیویی مانند سالهای گذشته خواهیم داشت.

,

, ,

وی بیان کرد: علامه بر مرکز استان شهرستان‌هایی که در قالب نوای ملکوت برنامه‌هایی اجرا می‌کنند در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

,

قرآن کریم کلید همه عزت دنیا و آخرت است

, قرآن کریم کلید همه عزت دنیا و آخرت است,

حجت‌الاسلام سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر گفت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در استان بوشهر و مرکز استان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های قرآنی است که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر اظهار کرد: اگر انسان در دنیا و آخرت به دنبال عزت هستیم قرآن کریم می‌تواند کلید همه امور باشد که در زندگی بشر کاربردهای بسیار زیادی دارد.

,

, ,

سروستانی افزود: ریسمان بزرگ الهی را باید در جامعه ترویج دهیم . هرچقدر معارف نسبت به قرآن کریم بیشتر شود قطعاً موفق‌تر خواهیم بود.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری چهره دشمنان را بر اساس مبانی قرآنی بیان می‌کند همان‌طور که 1400 سال گذشته خداوند چهره یهودیان را در قرآن کریم مطرح کرد.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر تصریح کرد: امروز مشخص شد که دشمنان اسلام همان چهره‌ای دارند که در مبانی قرآن به آن به‌خوبی اشاره‌شده است.

,

, ,

در این مراسم از مدیر و خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سپاس به عنوان خادمین قرآنی تجلیل شد.

, سپاس,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه