اخبار داغ

مسئول بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب کاشان خبر داد؛

خسارت ۸۵ میلیاردی به تأسیسات آبرسانی کاشان بر اثر سیل

خسارت ۸۵ میلیاردی به تأسیسات آبرسانی کاشان بر اثر سیل
مسئول بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب کاشان گفت: سیلاب های اخیر، ۸۵ میلیارد ریال به تأسیسات و تجهیزات آب رسانی آسیب رساند و ، پنج حلقه چاه نیمه عمیق را از مدار خارج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ مهدی جعفرزاده در رابطه با خسارات بارش اخیر در کاشان بیان کرد: سیلاب کاشان به جاده های دسترسی، مخزن ها و چاه های آب به همراه خطوط انتقال آب و حوضچه های فشار شکن خساراتی وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ مهدی جعفرزاده در رابطه با خسارات بارش اخیر در کاشان بیان کرد: سیلاب کاشان به جاده های دسترسی، مخزن ها و چاه های آب به همراه خطوط انتقال آب و حوضچه های فشار شکن خساراتی وارد کرده است.,

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان ادامه داد: این سیلاب با وارد شدن به چاه های آب آشامیدنی این شهرستان، پنج حلقه چاه نیمه عمق را از مدار خارج کرد که میزان آب دهی آن ها 100 لیتر بر ثانیه بود.

,

وی افزود: آب آشامیدنی مردم این منطقه پیش تر با افزون بر 350 لیتر بر ثانیه انتقال آب از زاینده رود و 80 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق با میزان آبدهی 2 تا 20 لیتر برثانیه در سال تأمین می شد.

,

به گفته جعفرزاده، این سیلاب ها 85 میلیارد ریال به تأسیسات و تجهیزات آب رسانی آسیب رساند.

,

بارش های رگباری باران در هفته گذشته منجر به طغیان رودخانه های فصلی از جمله رودخانه گازرگاه کاشان و تعطیلی برخی واحدهای آموزشی، آب گرفتگی واحدهای مسکونی و معابر شهری، تخریب زمین های کشاورزی، سیل بندها و برخی تاسیسات زیربنایی و راه های ارتباطی در شهرستان های شمالی استان اصفهان شد.

,

پیش از این، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد آمدن خسارت نزدیک به 700 میلیارد ریالی بر اثر بارش های هفته گذشته در برخی نقاط شمالی این استان خبر داده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه