اخبار داغ

معاون حقوقی رئیس‌ جمهور:

ماندن ایران در برجام منوط به تامین منافع مشروع کشور است

ماندن ایران در برجام منوط به تامین منافع مشروع کشور است
معاون حقوقی رئیس‌ جمهور گفت: نتیجه بررسی‌های هیئت دولت این بود که ایران با آمریکا یا بدون آمریکا باید در برجام بماند اگر منافعش تامین شود، اما اگر منافع مشروع ایران تامین نشود ایران نیز در برجام نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌ جمهور امروز در سی‌اُمین همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شب گذشته یکی از شرکای پیمانی که بین ایران و ۶ کشور دیگر منعقد شد با صراحت خورج خود از این پیامن را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه برجام نقایصی داشت اما پیمانی در حال کار بود و پایبندی ایران به این پیمان بارها از سوی مرجع نظارت بر اجرای برجام اعلام شده بود افزود: با روی کار آمدن ترامپ موارد موجود در برجام بارها مورد نقض قرار گرفته است.

,

 

,

جنیدی با تاکید بر اینکه مردم ایران یاد گرفتند مشکلات‌شان را خودشان حل کنند و مواردی که برای کشور منفعت دارد با فکر خود مردم انجام می‌شود.

,



معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ترامپ بعد از اعلام خروج از برجام به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران اشاره کرد، درحالی که این موضوع بارها رخ داده است.

,
,
,


جنیدی با بیان اینکه این موضع که آمریکا بعد از خروج از برجام تحریم علیه ایران اعمال خواهد کرد یا خیر هنوز مشخص نشده است و اعمال تحریم بیشتر با توجه به ماندگاری اروپا در برجام شاید شکل دیگری به خود بگیرد.

,
,

 

,


معاون حقوقی رئیس‌جمهور بیان داشت: هیئت دولت بحث خروج آمریکا از برجام را از ماه‌ها قبل بررسی کرده است.

,
,

 

,

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این بررسی‌ها این بود که ایران با آمریکا یا بدون آمریکا باید در برجام بماند اگر منافعش تامین شود اما اگر منافع مشروع ایران تامین نشود ایران نیز در برجام نخواهد ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه