اخبار داغ

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان مطرح کرد؛

وجود ۹۲۰۰ زن سرپرست خانوار در استان اصفهان/ حمایت از فعالیت های اقتصادی بانوان با تکیه بر تولید محصولات دست ساز و بومی

وجود ۹۲۰۰ زن سرپرست خانوار در استان اصفهان/ حمایت از فعالیت های اقتصادی بانوان با تکیه بر تولید محصولات دست ساز و بومی
معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان با اشاره به تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار مددجو در استان اصفهان، گفت: این زنان زیر پوشش اداره بهزیستی قرار دارند و به طور مستمر از خدمات ماهانه مددکاری و حمایتی از جمله مستمری ماهانه برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ شهر نطنز روز گذشته میزبان همایش یک روزه کارشناسان دفاتر توانمندی زنان و خانواده ادارات بهزیستی استان اصفهان در مجموعه گردش پذیر قصر جهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در حاشیه این همایش اظهار کرد: در این همایش که کارشناسان ۲۴ شهرستان حضور دارند، بررسی نحوه اجرای برنامه ها و طرح های توانمندسازی زنان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

,

مجتبی ناجی با اشاره به وجود تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار مددجو در استان اصفهان، افزود: این زنان تحت پوشش اداره بهزیستی قرار دارند و به طور مستمر از خدمات ماهانه مددکاری و حمایتی از جمله مستمری ماهانه برخوردار هستند.

,

وی تصریح کرد: برای شکوفایی استعدادها و پتانسیل های اعضای این خانواده ها ساز و کارهایی پیشنهاد شده است و از تمام ظرفیت های موجود برای توانمندی آن ها استفاده خواهد شد.

,

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: تامین شهریه، هزینه تحصیل و ازدواج خانواده ها و همچنین تامین ودیعه مسکن، اشتغال و کاریابی از جمله خدمات بهزیستی به این افراد است.

,

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه توانمند سازی زنان در شهرستان نطنز گفت: مرکز نگهداری دختران و کمک به اجرای فعالیت های مختلف از جمله کارهای اقتصادی توسط زنان سرپرست خانوار با عنوان قاصدک نطنز از جمله اقداماتی است که بهزیستی نطنز برای کمک به بانوان انجام داده است.

,

وی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم در سال جاری حمایت از فعالیت های اقتصادی بانوان را با تکیه بر تولید محصولات دست ساز و بومی ادامه داده و تعداد ۲۶ گروه فعال همیار سرپرست خانوار در استان را نیز افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه