اخبار داغ

مردم ایران از سوء استفاده از نجابتشان سخت آزرده اند....

مردم ایران از سوء استفاده از نجابتشان سخت آزرده اند....
پس از ماهها کش و قوس و ناز کردن های رئیس جمهور آمریکا، که البته سوابق غیر اخلاقی وی نیز به هیج عنوان قابل انکارنیست،این کابوی تازه به دوران رسیده آمریکایی از زمین برجام خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،طق ترامپ در خصوص خروج از برجام، شب گذشته بصورت زنده از شبکه های ضد انقلاب که نانشان در وطن فروشی و دریوزگی به شیطان بزرگ است پخش شد وترجمه آن نیز بلافاضله ،با آب و تاب فراوان بصورت همزمان برای مخاطبان فارسی زبان ارائه شد تا بار روانی بر مردم و اقتصاد ایران کامل تر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

ترامپ که در جوانی به ایران پیش از انقلاب سفر کرده بود و مردم ایران را بارها در عبارات خود تروریست خطاب کرده بود در نطق شب گذشته خود ایرانیان را مردمی متمدن و شایسته بهترین حکومت خطاب کردو

,

حالا برجام با همه هست و نیستش پایان یافته و از امروز این حادثه تلخ تنها جزئی از تاریخ است.

,

در چنین شرایطی ؛ریاست محترم جمهوری ایران بداند یا نداند ، بخواهد یا نخواهد امروز نماینده ملت و مردمی با تمدنی بیش از 7 هزار ساله است که بارها و بارها از این ناملایمات و وحشی گری و ها عهدشکنی ها دیده است.

,

همه باید بدانند که این مردم با بدعهدی و خیانت بیگانه نیستند و بیش از همه مردمان جهان با این واژ ه ها مانوسند.

,

هر چند تلخ است اما ایرانیان با تجاوز نیز بیگانه نیستند وهمواره کشورهایی با خوی غیر متمدن و استکباری بوده اند که برای اثبات بی فرهنگیشان بر ما تاخته اند و ما در همیشه تاریخ قدرتمان، دانشمان استوار بوده است.

,

اما؛ آنچه مردم ایران را می آزارد هیچ یک از موارد پیش گفته نیست بلکه؛ آنچه تلخ است اینکه ترامپی که بر سر چندرغاز حق سکوت کمتر یا بیشتر با یک بازیگر فیلمهای غیر اخلاقی گلاویز می شود، تعییین کننده برجام باشد.

,

مردم این سرزمین را بیش از هر چیزسیاستمدارانی ساده لوح می آزارد که با گذاشتن همه  اندوخته های یک ملت در سبد  صف ارتباط  با نظام فاسد سرمایه داری آمریکا، سالها تلاش علمیشان را به عقب برگردانده اند.

,

مردم ایران را سوء استفاده از نجابتشان در اعتماد به سخنان سیاستمدارانی که قرار بود چرخهای زندگی را همراه با سانتریفیوژ بچرخانند  می آزارد.

,

وامروز برجام سناریویی تلخ است که سیاست های شتابزده برخی سیاست مداران، آن را رقم زد اما در شرایط فعلی نیز دشمن بداند که ایران اسلامی همواره استوار راست قامت خواهد ماند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه