اخبار داغ

جانشین استاندار کرمانشاه در ستاد اربعین:

امسال روادید اربعین لغو نمی‌شود

امسال روادید اربعین لغو نمی‌شود
جانشین استاندار کرمانشاه در ستاد اربعین گفت: امسال به هیچ وجه روادید اربعین حسینی لغو نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر همتی عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طی اردیبهشت امسال تفاهم نامه‌ای میان رئیس ستاد اربعین عراق و ایران منعقد شد که یکی از برنامه های مهم آن بازگشایی مرز خسروی در سال ۹۷ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین استاندار کرمانشاه در ستاد اربعین افزود: پس از آن با همراهی استاندار کرمانشاه سفری به کشور دیالی عراق داشتیم و تفاهم نامه ای امضا شد که بعد از ماه رمضان بتوانیم به صورت کاروانی، روزانه از این مرز اعزام زائر داشته باشیم که یک آمادگی برای اربعین باشد.

,

مشاور عالی استاندار کرمانشاه به بیان دستور العمل کمیته های مختلف ستاد اربعین پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکلات متعددی در بحث اسکان وجود دارد و توانمندی که در نیروهای سپاه در این زمینه هست امسال کمیته اسکان را به سپاه حضرت نبی اکرم(ص) واگذار کردیم که از کنگاور تا خسروی را پوشش خواهند داد.

,

این مسئول مهم ترین کمیته را کمیته زیرساخت اعلام کرد و گفت: این کمیته باید تمام همت خود را به کار بگیرد تا مشکلات آب، برق، گاز ، پارکینگ و ... را در این مسیر حل و فصل کند.

,

وی مسئول اجرای کمیته فرهنگی را نماینده ولی فقیه در استان معرفی کرد و بیان داشت: باید دست به دست هم دهیم تا از این فرصت برای رونق اقتصادی و مذهبی استفاده کنیم.

,

همتی به شایعاتی در خصوص لغو روادید اشاره و تصریح کرد: امسال به هیچ وجه روادید لغو نخواهد شد.

,

وی گفت: امسال در بحث موکب های داخل کشور عراق هیچگونه دخالتی نداریم و همه موکب ها هرچه توان دارند در کنار مرز ایران به کار بگیرند.

,

همتی تاکید کرد: نقاط ضعف و همچنین نقاط کور را شناسایی و تا پایان رمضان حل و فصل کنیم تا مشکل خاصی نداشته باشیم.

,

مشاور عالی استانداری کرمانشاه بیان داشت: سال گذشته حدود ۳۴ هزار نفر از مرزهای میرجاوه، ارمنستان و... وارد کشور شدند که احتمال دارد بسیاری از این افراد امسال از مرز خسروی به طرف عراق حرکت کنند.

,

وی تاکید کرد: از همین امروز در خصوص مسائل امنیتی مرز خسروی باید به طور جدی پیگیر باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه