اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم آباد:

اروپا برای ادامه برجام قابل اعتماد نیست

اروپا برای ادامه برجام قابل اعتماد نیست
فرمانده سپاه خرم آباد گفت: سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه هم برای ادامه برجام قابل اعتماد نیستند؛قطعاً هر حرف و پیشنهاد آن ها در این زمینه زیر نظر آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر پیرامون اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا در پی خروج از توافق هسته ای گفت: اگرچه از همان ابتدا هم به آمریکا اعتمادی نبود اما امروز با خروج  ترامپ از برجام خوی مستکبرانه، زورگویانه، چهره بزک کرده و سیاست های شرارت آمیز و خباثت آلود رژیم ایالت متحده آمریکا برای جهانیان نمایان تر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد ضمن تحسین اقدام نمایندگان مردم بزرگ ایران اسلامی در به آتش کشیدن برجام در صحن مجلس تصریح کرد:4 دهه از عمر انقلاب می گذرد، آن جایی که با تمام قدرت در مقابل خواسته های نابجا دشمنان ایستادیم، عقب کشیدند و اندک درنگ و سستی در این راه، شرارت و خباثتشان را بیش تر کرد.

,

 

,

وی با بیان این که ایران اسلامی از زمان عقد برنامه جامع اقدام مشترک به تمام تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است اظهار داشت: باوجود اثبات چندین باره تعهد ایران به برجام از سوی نمایندگان سازمان ملل، اما هر روزشاهد شرارت آمریکا در برجام بودیم و همانطوری که امام (ره) فرمودند: حقیقتاً آمریکا شیطان بزرگ است.

,

 

,

سرهنگ بازگیر امروز می بینیم ضمن اجرای تمام تعهدات از جانب ایران، آمریکا از برجام خروج کرد،بنابراین واضح است که مسائلی همچون انرژی هسته ای ایران تنها یک بهانه بود.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد خاطرنشان کرد: آمریکا و دیگر هم پیماناش با آرمان ها و اهداف اصیل و عمیق انقلاب اسلامی ایران و تأثیر آن در منطقه و جهان مشکل داشته و خواهان از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

,

 

,

وی با اشاره به برخی اظهارات ترامپ پیرامون برنامه موشکی ایران تصریح کرد:دشمنان از اقتدار موشکی، نظامی و دفاعی ایران اسلامی هراسانند و از قدرت ایران در منطقه عصبانی هستند.    

,

 

,

سرهنگ بازگیر در رابطه با ادامه دادن برجام با دیگر کشورهای عضو برجام  گفت: سه کشور آلمان،انگلیس و فرانسه منافعشان به آمریکا نزدیک تربوده و برای ادامه برجام هم قابل اعتماد نیستند چراکه آن ها قدرت استقلالی از خود نداشته وقطعاً هر حرف و پیشنهاد آن ها در این زمینه زیر نظر آمریکاست.

,

 

,

وی بیان کرد: یک روزی آمریکائی ها بر مردم ایران ریاست می کردند و در کوچکترین موارد ملی و بین المللی جای آن ها تصمیم می گرفتند اما بواسطه انقلاب اسلامی در کشور ملت قدرتمند ایران اسلامی دست سلطه آمریکا و اجنبیان را از این کشور کوتاه کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد با ابراز این که آمریکائی ها چون از این کشور رانده شدند ناراحت اند ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب توطئه ها و دسیسه ها در قالب تحریم،جنگ سخت و نرم علیه ملت ما شروع شد اماجمهوری اسلامی با تکیه به ظرفیت عظیم جوانان انقلابی و بصیر این مرز و بوم در عرصه های گوناگونی همچون دفاعی، سیاسی، علمی، پزشکی و ورزشی و... رشد کرد و  امروز رتبه های برتر منطقه و جهان را به خود اختصاص داده است.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به برگشت تحریم های هسته ای عنوان کرد: تحریم های اعمال شده علیه ملت عزتمند ایران اسلامی تهدید نبوده، بلکه فرصتی برای خودکفا شدن است؛ چراکه مردم ما امتحان تحریم ها را پس داده و تجربه کرده ایم در هرزمینه ای که تحریم شدیم به استقلال رسیدیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه