اخبار داغ

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

تسهیلات 50 میلیون تومانی به دانش آموختگان پرداخت می شود

تسهیلات 50 میلیون تومانی به دانش آموختگان پرداخت می شود
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:تسهیلات50میلیونی با سود 2درصد به دانش‌آموختگانی که به دنبال کارآفرینی هستند پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  محمد حسین امید در نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان ارتقا سطح آموزشی و ساماندهی مراکز دانشگاهی را اولویت این دانشگاه دانست و گفت: سال گذشته 9 هزار نفر مدرس براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه علمی کاربردی اضافه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به اعلام دومین فراخوان جذب مدرس در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی آینده دنبال برنامه‌های مأموریت گرایی و جذب و ارزیابی مدرسین هستیم.

,

 

,

 وی با بیان این که به دنبال توافق با استانداری لرستان برای تأمین نیاز آموزشی  هستیم،اظهار داشت: با هدف حمایت از تولید داخلی دانشگاه علمی کاربردی آموزش‌های لازم برای توسعه صنعت، کشاورزی و سایر حوزه‌ها را ارائه می دهد.

,

 

,

امید با اشاره به این که برای تمامی رشته‌های مورد نیاز در کشور دوره‌های آموزشی برگزار می کنیم، تصریح کرد: در راستای افزایش سطح کیفی دانشگاه تعداد مراکز علمی کاربردی در 2 سال گذشته از هزارو200مرکز به 800 مرکز تقلیل یافته است.

,

 

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به آمادگی برگزاری دوره های  مهارتی برای سربازان وظیفه گفت: در سال جاری 100 هزار سرباز وظیفه را تحت آموزش‌های مهارتی قرار می دهیم.

,

 

,

به گفته وی باهدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی تسهیلات50میلیونی با سود 2درصد به دانش‌آموختگان پرداخت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه