اخبار داغ

فرماندار اردستان:

توسعه در اردستان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

توسعه در اردستان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود
فرماندار اردستان گفت: توسعه در اردستان باید به یک مطالبه عمومی در تمام اقشار مختلف جامعه تبدیل شود و از همین امروز نسلی که توسعه را درک خواهد کرد، تربیت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی عصر چهارشنبه در مراسم آیین نکو داشت مقام معلم در سالن ورزشی ارشاد اردستان، اظهار کرد: اهمیت و حساسیت مقام معلم بر هیچکس پوشیده نیست و با تمام وجود مشکلات فرهنگیان را احساس کرده و برای رفع آن تلاش خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: شهرستان اردستان در یک مقطع تاریخی از حرکت خود، به سمت توسعه قرار گرفته است.

,

فرماندار اردستان بیان کرد: مطالبات مردم در اقصی نقاط شهرستان اردستان همچون نخبگان، خواص و مسئولان در یک کلمه خلاصه می شود و آن اینکه اردستان قصد دارد در این مقطع تاریخی یک حرکت جدید و متفاوت را به سمت توسعه آغاز کند.

,

تأملی با بیان اینکه ایجاد المان های فیزیکی توسعه یافتگی در قالب طرح های بزرگ عمرانی و طرح های صنعتی این شهرستان محقق خواهد شد، تصریح کرد: قبل از اینکه ما به این مرحله اجرایی برسیم بایستی در زمینه تفکر، اندیشه و نگرش مردم این منطقه آن تابلوی توسعه یافتگی نقش بسته باشد.

,

وی تاکید کرد: بایستی توسعه تبدیل به یک مطالبه عمومی در تمام اقشار مختلف جامعه شود و از همین امروز نسلی که توسعه را درک خواهد کرد و مدیریت خواهد کرد و به سمت افزایش آن حرکت خواهد کرد، تربیت کنیم.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: معماران بزرگ این بخش از فرآیند توسعه یافتگی، معلمان هستند و با این بخش از جامعه حرف های زیادی برای گفتن داشته و برنامه های زیادی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه