اخبار داغ

اعزام 270 مبلغ ملایری همزمان با ماه رمضان

اعزام 270 مبلغ ملایری همزمان با ماه رمضان
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 270 نفر از مبلغان بومی و اعزامی به مناطق مختلف شهرستان ملایر همزمان با ماه رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع،با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا اظهار کرد: در این راستا جلسات مختلفی برای اجرای برنامه‌های این ماه در شهرستان ملایر با مسئولان مربوطه برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان صورت می‌گیرد گفت: امسال نیز 270 مبلغ بومی و اعزامی از  قم برای حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان ملایر اعزام می‌شوند.

,

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  گفت: این مبلغان از ابتدای ماه رمضان تا پایان ماه رمضان در این مناطق حضور دارند.

,

وی سخنرانی، آموزش احکام، برپایی نماز جماعت،  پاسخ‌گویی به مسائل شرعی،  آموزش سبک زندگی اسلامی را از برنامه‌های محوری  این مبلغان در طول ماه رمضان دانست.

,

گروسی همچنین با  اشاره به شعار امسال « حمایت از کالای ایرانی »گفت: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی و مبلغان اعزامی در تبیین شعار امسال تلاش خواهند داشت.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه  شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است گفت: در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی و مبلغان ما نیز در زمینه تبلیغی و تببین این شعار برای مردم تلاش خواهند داشت.

,

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: با توجه به اولویت‌های مشخص شده اداره تبلیغات اسلامی اولویت ما با محوریت مسجد و توجه به خانواده با رویکردهای مختلف از جمله هویت اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی،  حمایت از تولید، مصرف بهینه، فرهنگ کار و تلاش و ... خواهد بود.

,

وی  از برگزاری محافل انس با قرآن در ایام ماه رمضان در مساجد، حسینیه‌ها، موسسات و خانه‌های قرآنی خبر داد و گفت:  این برنامه‌ها با حضور علاقمندان و قرآن دوستان برگزار می‌شود.

,

گروسی همچنین  از برگزاری برنامه‌های احیای شب‌های  قدر در سراسر شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها نیز در همه مساجد، و به وصورت ویژه در مکان‌هایی از جمله مسجد جامع، دریاچه کوثر و بام ملایر و... برگزار خواهد شد.

,

وی  اضافه کرد: با توجه به همزمانی ماه رمضان با مناسبت‌های انقلابی از جمله سوم خرداد، 14 و 15 خرداد برنامه‌های مختلفی نیز همزمان با این ایام در سطح شهرستان و با همکاری اداره تبلیغات و سایر دستگاه‌ها اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه