اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چناران خبر داد؛

برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی در ۳شهر چناران، گلبهار و گلمکان

برگزاری تظاهرات ضدآمریکایی در ۳شهر چناران، گلبهار و گلمکان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران گفت: تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا فردا، بعد از نماز جمعه در سه شهر چناران، گلبهار و گلمکان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عباسی در گفتگو با ندای چناران اظهار داشت: در پی عهدشکنی دولت آمریکا و خروج آن از توافق برجام، مردم شهرستان چناران، فردا بیست و یکم اردیبهشت از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه سه شهر چناران، گلبهار و گلمکان، تظاهرات ضدآمریکایی و ضد استکباری بر پا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا در خروج از برجام، گفت: این اقدام و بیانات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا خدشه‌ای بر عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌کند و مردم شهیدپرور شهرستان چناران، پرشورتر از گذشته، به میدان خواهند آمد و بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر می‌دهند.

,

 

,

وی ادامه داد: مردم شهرستان چناران ضمن تجدیدعهد با ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای، نشان خواهند داد که ملت ایران همچنان بر آرمان‌های ضد استکباری و ضد استعماری خود پایبند است.

,

 

,

عباسی در خصوص مسیرهای راهپیمایی نیز بیان داشت: آغاز مراسم این راهپیمایی ضدآمریکایی در چناران از مقابل مصلی آغاز می‌شود و مردم انقلابی این شهر به سمت میدان بسیج تظاهرات خواهند کرد.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران افزود: در گلبهار نیز مردم از مقابل مسجد امام زین‌العابدین علیه‌السلام میدان غدیر (پرند) به سمت مسجد امام خمینی (ره) تظاهرات خواهند کرد و در گلمکان نیز مراسم راهپیمایی از مقابل مصلای نماز جمعه آغاز خواهد شد و راهپیمایی با قرائت قطعنامه پایان می‌پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه