اخبار داغ

رئیس اداره حمل‌ونقل چناران:

نقاط حادثه‌خیز محورهای ورودی و خروجی چناران اصلاح می‌شود

نقاط حادثه‌خیز محورهای ورودی و خروجی چناران اصلاح می‌شود
رئیس اداره حمل‌ونقل شهرداری چناران ضمن تصریح بر اینکه نقاط حادثه‌خیزی در مسیرهای ورودی و خروجی چناران وجود دارد که بعضاً منجر به بروز تصادفاتی می‌شود، گفت: اصلاح این نقاط حادثه‌خیز در دستور کار کمیته فنی ترافیک شهرستان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، محمدرضا طحان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به میزان تردد از محور ورودی و خروجی شهر چناران، نقاط حادثه‌خیزی در این مسیر وجود دارد که بعضاً منجر به بروز تصادفاتی در این محدوده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

رئیس اداره حمل‌ونقل و تاکسیرانی شهرداری چنارانافزود: در سال جاری کلیه طرح‌های مطالعات ترافیکی شهر چناران پیگیری و تکمیل می‌شود تا جهت اجرا پس از تصویب در شورای ترافیک استان به مرحله اجرا درآید.

,


وی بابیان اینکه در جلسه کمیته فنی ترافیک شهرستان این موضوعات توسط کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط موردبررسی قرار گرفت، افزود: در این جلسه مقرر شد به‌منظور ایمن‌سازی و جلوگیری از حوادث احتمالی شش نقطه در مسیر ورودی به‌طرف مشهد و همچنین خروجی به سمت قوچان سرعت گاه نصب شود.

,
,


طحان گفت: با توجه به وجود دو پل عابر پیاده در بولوار امام رضا (ع) که محل تردد عابرین پیاده است همچنین به‌منظور جلوگیری از بروز پاره‌ای از حوادث که متأسفانه در سنوات قبل شاهد آن بودیم، فنس کشی طرفین این پل‌ها نیز توسط اعضای کمیته فنی به تصویب رسید.

,
,


رئیس اداره حمل‌ونقل شهرداری بابیان اینکه میدان ورودی و بلوار پردیس از نقاط پرحادثه است که معمولاً تصادفات بسیاری در آن رخ می‌دهد، اظهار داشت: برای این مسیرها نیز طبق نظر کارشناسی کارشناسان کارگروه ترافیک شهرستان و بازدید میدانی که از محل انجام شد و نصب سرعت کاه پیش‌بینی گردید تا نسبت به ایمن‌سازی بیشتر این نقاط از شهر اقدام شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه