اخبار داغ

شهردار تبریز:

نباید کفش بی‌کیفیت به نام کفش تبریز به گردشگران فروخته شود/ ایجاد بورس کفش ایران در قلب تبریز برای نخستین بار

نباید کفش بی‌کیفیت به نام کفش تبریز به گردشگران فروخته شود/ ایجاد بورس کفش ایران در قلب تبریز برای نخستین بار
شهردار تبریز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در قلب تبریز برای نخستین بورس کفش ایران راه‌اندازی خواهد شد تا در کنار فروشگاه‌های تخصصی کفش کارگاه‌های تولیدی کفش دست‌دوز نیز مشغول به کار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به تبریز، آقای روحانی به بازدیده سرزده از مغازه‌ای رفته بودند، بعدا مشخص شد که فروشنده اصلا کفش تبریز ندارد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در تبریز 2018 گردشگران داخلی و خارجی به شهر رفت‌ و آمد دارند و نباید هر کفش بی‌کیفیتی به نام کفش تبریز فروخته شود و لزوم درجه بندی کفش تبریز در اینجا احساس می‌شود و باید این اتفاق رخ دهد.

,

شهردار تبریز با بیان اینکه برندسازی نیاز به برپایی نمایشگاه کفش دارد، عنوان کرد: برای آشنایی با برندهای معتبر و برندسازی کفش تبریز باید نمایشگاه‌های کفش در داخل و خارج از کشور برگزار شود.

,

وی با اشاره به شروع ایجاد مرکز بورس کفش ایران در تبریز نیز توضیح داد: در مجموعه بافت فرسوده گجیل و چوخورلار بخشی از این منطقه تملک شده و در حال تملک بخش دیگری نیز هستیم تا در قلب تبریز برای نخستین بار بورس کفش ایران ایجاد شود.

,

شهین‌باهر خاطرنشان ساخت: این بورس شامل فروشگاه‌های تخصصی فروش کفش و کارگاه‌های تولید کفش دست‌دوز خواهد بود که با تملک کامل این منطقه ایجاد این بورس آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه