اخبار داغ

در پی سیلاب های این روزها رخ داد؛

خسارت بارش باران به عشایر سمیرم و دهاقان / ۱۳۳ حلقه چاه آب در کاشان تخریب شد

خسارت بارش باران به عشایر سمیرم و دهاقان / ۱۳۳ حلقه چاه آب در کاشان تخریب شد
مدیر کل بحران استانداری اصفهان گفت: عشایر هم در منطقه سمیرم هم با سیلاب مواجه شدند و همچنین تعدادی از دام آن ها در منطقه دهاقان تلف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ منصور شیشه فروش در رابطه با بارش های اخیر بیان کرد: شهرستان سمیرم در این روزها با بارندگی های شدید و سیلاب روبرو بوده که در حوالی همان منطقه، شهرستان شهرضا هم درگیر آب گرفتگی های مکرر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ منصور شیشه فروش در رابطه با بارش های اخیر بیان کرد: شهرستان سمیرم در این روزها با بارندگی های شدید و سیلاب روبرو بوده که در حوالی همان منطقه، شهرستان شهرضا هم درگیر آب گرفتگی های مکرر شد.,

مدیر کل بحران استانداری اصفهان ادامه داد: روز گذشته هم جاده ابیانه به سمت نطنز مسدود شد که کاشان و قمصر هم آب گرفتگی را دوباره تجربه کردند.

,

وی افزود: عشایر هم در منطقه سمیرم هم با سیلاب مواجه شدند و همچنین تعدادی از دام آن ها در منطقه دهاقان تلف شد.

,

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان هم در رابطه با وضعیت آب گرفتی ها در این شهر گفت: حجم بارش ها در این روزها باعث تخریب فضای سبز و همچنین تخریب 113 حلقه چاه جذب آب شد.

,

محمدرضا عبدلی با اعلام این که معابر هم این از این خسارات در امان نبودند، خاطر نشان کرد: هزار متر مربع از جداول ها به همراه چهار هزار و 500 متر از آسفالت خیابان ها هم آسیب دید.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: آب معابر تخلیه شده و برای تغذیه سفره های آب زیر زمینی در خارج از شهر مصرف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه