اخبار داغ

با حکم وزیر کشور؛

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد/تصاویر

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد/تصاویر
علی استوار به پیشنهاد استاندار اصفهان و با حکم وزیر کشور، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جلسه تکریم و معارفه فرماندار سابق و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چادگان، شامگاه پنج شنبه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، نماینده مردم چادگان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار سابق و جدید، بخشداران، شهرداران، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری چادگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حمیدرضا طباطبائی نائینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم گفت: گردشگری و توسعه صنعت گردشگری یکی از مهمترین برنامه های سیستم جدید مدیریتی در چادگان خواهد بود و فرماندار جدید باید سعی خود را در مسیر اشتغال زایی در صنعت گردشگری به کار گیرد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این آئین با حکم وزیر کشور، علی استوار را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری چادگان منصوب کرد و از فعالیت مهدی اسدپور فرماندار سابق چادگان قدردانی کرد.

,

گفتنی است؛ علی استوار بیش از این به مدت چهار سال فرماندار شهرستان خور و بیابانک بوده و در حوزه های مختلف سیاسی و کمسیون های مختلف استانداری فعالیت داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه