اخبار داغ

پس از چند دهه فعالیت در امور مدرسه سازی؛

وداع اصفهان با خیر مدرسه ساز/حاج محمد سلامتیان در باغ رضوان به خاک سپرده می شود

وداع اصفهان با خیر مدرسه ساز/حاج محمد سلامتیان در باغ رضوان به خاک سپرده می شود
حاج محمد سلامتیان که از ارکان مهم و تأثیرگذار در تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان و تثبیت جایگاه این نهاد مردمی بوده است، امروز در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ حاج محمد سلامتیان خیر به نام اصفهانی در سال ۱۳۰۷ در خانواده ‌ای مذهبی در شهر اصفهان متولد شد، وی در سن ۶ سالگی در مکتب خانه تحت تعلیم و تربیت قرار گرفت و دوران نوجوانی را در مدرسه گلبهار سپری کرد. این خیر مدرسه ساز دوران متوسطه را در دبیرستان‌های صارمیه و ادب سپری کرد و موفق به اخذ دیپلم ادبی و طبیعی شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران تکمیل و پس از فارغ التحصیلی به عنوان دبیر زبان انگلیسی در دبیرستان‌های اصفهان مشغول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ حاج محمد سلامتیان خیر به نام اصفهانی در سال ۱۳۰۷ در خانواده ‌ای مذهبی در شهر اصفهان متولد شد، وی در سن ۶ سالگی در مکتب خانه تحت تعلیم و تربیت قرار گرفت و دوران نوجوانی را در مدرسه گلبهار سپری کرد. این خیر مدرسه ساز دوران متوسطه را در دبیرستان‌های صارمیه و ادب سپری کرد و موفق به اخذ دیپلم ادبی و طبیعی شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران تکمیل و پس از فارغ التحصیلی به عنوان دبیر زبان انگلیسی در دبیرستان‌های اصفهان مشغول شد.,

حاج محمد سلامتیان از ارکان مهم و تأثیرگذار در تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان و تثبیت جایگاه این نهاد مردمی بوده است. او علاوه بر عضویت در هیئت امنا مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان طی دو دوره، هم‌چنین دو دوره نیز مسئولیت ریاست هیئت مدیره این مجمع را بر عهده داشت.

,

این خیر اصفهانی صبح دیروز در 90 سالگی به علت کهولت سن فوت کرد. مراسم تشییع و خاکسپاری حاج محمد سلامتیان، رئیس سابق مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان، صبح امروز برگزار می شود. پیکر این خیر مدرسه ساز امروز ساعت ۹ صبح، از درب منزل وی به طرف باغ رضوان تشییع شد و در قطعه ۱۱ به خاک سپرده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه