اخبار داغ

مردم اردبیل بار دیگر برای بیعت با رهبری و اعلام انزجار از استکبار جهانی به صحنه آمدند + تصاویر

مردم اردبیل بار دیگر برای بیعت با رهبری و اعلام انزجار از استکبار جهانی به صحنه آمدند + تصاویر
در پی اظهارات سخیف و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و اقدامات نظامی اخیر اسرائیل بر علیه سوریه، مردم اردبیل بعد از برپایی با شکوه نماز عبادی سیاسی جمعه، برای اعلام انزجار از استکبار جهانی به صحنه آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، امروز 21 اردیبهشت، مردم همیشه در صحنه اردبیل بعد از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب به صحنه آمدند و با شعار های حمایت از ولایت و مرگ بر استکبار جهانی و مرگ بر آمریکا، خواستار ایستادگی مسئولین در برابر اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا و اقدامات اخیر نظامی بر علیه سوریه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

, ,

در میان آحاد مردم، تعداد قابل توجهی از مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم حضور داشتند و همراهی خود را از این حرکت مردمی برای اعلام نفرت از عهد شکنی های آمریکا، اعلام کردند.

,

, ,

* ترامپ راه ما را هموار کرد

, * ترامپ راه ما را هموار کرد, * ترامپ راه ما را هموار کرد, * ترامپ راه ما را هموار کرد,

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با حضور در این راهپیمایی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا با اقدام اخیر خود و با خروج از برجام راه ما را برای حفظ منافع ملی چه در سطح داخلی و چه در سطح بین الملل هموار کرد و سایر کشور های طرف قرار داد هم تا زمانی که منافع ملی ایران را تامیین کنند در کنارشان خواهیم بود و لاغیر.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه