اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان خبر داد:

هزینه بیش از 2 میلیارد تومان در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی شهرستان

هزینه بیش از 2 میلیارد تومان در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی شهرستان
فرمانده سپاه دهگلان گفت: برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی شهرستان بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پاسدارمحمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا ، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت 79 به فرمان رهبر انقلاب، با بیان اینکه مهمترین رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، افزود: رسیدگی به محرومان و مستضعفان و توجه به آنان کار و هدف اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا این نظام برپایه عدالت اجتماعی بنا شده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,



وی با بیان اینکه نقش سپاه و بسیج سازندگی درعمران و آبادانی روستاها و مناطق جنگ زده شهری بعد از 8 سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست گفت: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.

 

فرمانده سپاه دهگلان  افزود: یک از اهداف و رسالت سپاه خدمت به نیازمندان و محرومان است و نباید این امر مهم مورد غفلت قرار گیرد چرا که بی توجهی و غفلت از محرومان، پذیرفته نیست.

 

سرهنگ امانی  با اشاره به خدمات بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه دهگلان از سال 93 الی 96 گفت: تعداد 80 پروژه محرومیت زدایی  در مناطق محروم شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 313 میلیون  تومان انجام شده است.

 

 فرمانده سپاه دهگلان جمع کل پروژه های غیرعمرانی در سال 96 را پنج  پروژه با اعتبار 224 میلیون و175 هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: اعطای تسهیلات  اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی درسنوات 93 الی 96  به تعداد 90 نفر به مبلغ یک میلیارد و 135 میلیون تومان بوده است.

 

فرمانده سپاه دهگلان نقش بسیج را در تمامی مأموریت‌ها نقشی اساسی دانست و افزود: بسیج یک نیروی مردمی بوده و برای رفع و تقویت نقاط ضعف از نیروی بسیج کمک گرفته شده تا بتوانیم در راستای اهداف انقلاب‌اسلامی گام برداریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

 

 

 

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه