اخبار داغ

هفتمین جمعه بازگشت؛

صدها فلسطینی در اثر حمله نظامیان صهیونیستی شهید و زخمی شدند+ تصاویر

صدها فلسطینی در اثر حمله نظامیان صهیونیستی شهید و زخمی شدند+ تصاویر
صدها فلسطینی در نوارِ غزه در اثر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی شهید و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هزاران فلسطینی حاضر در نوارِ غزه به دعوت از گروه‌های انقلابی، برای هفتمین هفته متوالی، تظاهرات گسترده‌ای را روز گذشته به نام «بازگشت» برپا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه ده ها خودروی نفربر و نظامی نیز به‌منظور متفرق کردن تظاهرکنندگان، به منطقه اعزام شدند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین اقدام به کشیدن سیم‌های خاردار و احداث خاک‌ریز و موانع سیمانی در مرز مناطق اشغالی 1948 با نوار غزه برای مقابله با تظاهرکنندگان مسالمت جوی فلسطینی کردند.

,

رسانه‌های محلی فلسطین اعلام کردند: نظامیان صهیونیستی به منظور متواری کردن فلسطینیان به سمت آن‌ها شلیک کردند و از همان ابتدا، ده‌ها تن از تظاهرکنندگان را زخمی کردند.

,

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به تظاهرکنندگان شرق نوارِ غزه، منجر به شهادت یک‌تن و زخمی شدن حدود 975 نفر شده است.

,

از کرانه باختری رود اردن خبر می‌رسد، مردم مناطق مختلف منطقه ازجمله «رام الله، نابلس، قدس و …»، برای هفتمین هفته متوالی نیز با برپایی تظاهرات گسترده، هفتمین تظاهرات «بازگشت» را برپا کردند.

,

منابع محلی به رسانه‌های عربی اعلام کردند: درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی با نیروهای رژیم در نزدیکی ایستگاه «بیت ایل» واقع در شهر «رام الله» ایجاد شد و نظامیان صهیونیستی با شلیک مستقیم گلوله، شمار زیادی از آن‌ها را زخمی کردند.

,

فلسطینیان کرانه باختری و نوارِ غزه هرساله تظاهرات گسترده‌ای را به دلیل مصادره زمین‌های کشاورزی این کشور توسط رژیم صهیونیستی برگزار می‌کنند.

,

انتهای پیام/ روسیا الیوم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه