اخبار داغ

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس خبر داد؛

دبی آب افزایش پیدا می کند/ مردم صرفه‌جویی‌ خود را ادامه دهند

دبی آب افزایش پیدا می کند/ مردم صرفه‌جویی‌ خود را ادامه دهند
نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس گفت: بنابر قول‌های داده شده از سوی استاندار و سازمان آب منطقه‌ای از روز جمعه قطعی آب در منازل استان اصفهان را نخواهیم داشت اما مردم نیز باید به صرفه‌جویی‌های خود ادامه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید محمدجواد ابطحی در خصوص قطعی آب این روزها در منازل مردم استان اصفهان اظهار کرد: در خصوص جلوگیری فوری از برداشت بی‌رویه آب در استان چهارمحال و بختیاری که موجب کاهش قابل توجه حقابه شرب استان اصفهان شده است به وزیر نیرو تذکر داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان پیگیر این موضوع بود و جلسه‌ای نیز عصر پنجشنبه با حضور نمایندگان استان موسوی لارگانی، کوهکن، حاجی دلیگانی، مدیرکل آب منطقه‌ای، معاون عمرانی استانداری در دفتر استاندار اصفهان داشتیم، افزود: در این جلسه قرار بر این شد که دبی آب افزایش پیدا کند.

,

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به اعتراضات مردمی در این خصوص، اضافه کرد: با توجه به اینکه خروجی آب از 10 مترمکعب به 5.5 مترمکعب کاهش پیدا کرده بود که افت شدید فشار آب در لوله‌های شهری همراه شد و در برخی مناطق شهر اصفهان، برخوار، شاهین‌شهر، فلاورجان، خمینی‌شهر را شاهد بودیم.

,

وی اعلام کرد: بنابر قول‌های داده شده از سوی استاندار و سازمان آب منطقه‌ای از روز جمعه قطعی آب در منازل استان اصفهان به این علت را نخواهیم داشت.

,

ابطحی تاکید کرد: مردم نیز باید به صرفه‌جویی‌های خود ادامه دهند تا این وضعیت را به خوبی و بدون مشکل پشت سر گذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه