اخبار داغ

توسط رزمندگان انصارالله صورت گرفت؛

شکست سنگین شورشیان وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی در ساحل یمن

شکست سنگین شورشیان وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی در ساحل یمن
ده‌ها تن از مزدوران و شورشیان وابسته به رژیم‌های «امارات و عربستان» در اثر درگیری با رزمندگان انصارالله در غرب یمن به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ صدها تن از شورشیان وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی از ظهر روز گذشته، حمله گسترده‌ای را با پشتیبانی هوایی ائتلاف عربی علیه مواضع رزمندگان «انصارالله» در ساحل غربی یمن آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: شورشیان طرفدار «طارق عفاش و منصور هادی»، حمله گسترده‌ای را به‌منظور اشغال مناطق جنوب غربی یمن و قطع کمک‌رسانی رزمندگان در منطقه آغاز کردند.

,

هم‌زمان جنگنده‌های ائتلاف عربی به‌منظور پشتیبانی از شورشیان، 14 مرتبه مواضع رزمندگان را در منطقه مورد هدف قرار دادند.

,

رزمندگان انصارالله با کمک ارتش یمن از همان ابتدا متوجه تحرکات شورشیان شدند و برای جلوگیری از اشغال مناطق، به‌سرعت با آن‌ها درگیر شدند.

,

خبرنگار میدانی شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی توانستند باوجود حمله‌های هوایی دشمن، مانع اشغال مناطق شوند و ده‌ها شورشی را کشته و زخمی کنند.

,

از مناطق مرزی عربستان با یمن خبر می‌رسد، یگان موشکی انصارالله بعد از شناسایی نظامیان سعودی، موفق شدند با یک موشک بالستیک مدل «بدر 1»، پایگاه نظامی آن‌ها را در استان «جیزان» به‌صورت دقیق مورد هدف قرار دهند و شمار زیادی از آن‌ها را به هلاکت برسانند.

,

هم‌زمان از غرب پایگاه نظامی «عین الحاره» در استان خبر می‌رسد، یگان موشکی انصارالله با چند کاتیوشا مواضع نظامیان رژیم را مورد هدف قرار داده است و علاوه بر کشته و زخمی کردن ده‌ها تن از آن‌ها، خسارت سنگینی را به انبار سلاح و تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کرده است.

,

رژیم‌های سعودی و اماراتی و شورشیان وابسته به آن‌ها در یک ماه گذشته، صدها تن از عناصر خود را در درگیری با نیروهای یمنی ازدست‌داده‌اند و موفق به اشغال منطقه مهی در یمن و جنوب عربستان نشده‌اند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه