اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به حجاب نیست/ منکرات باکار تربیتی و فرهنگی صحیح از بین خواهند رفت

امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به حجاب نیست/ منکرات باکار تربیتی و فرهنگی صحیح از بین خواهند رفت
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت در قبال رفتار افراد جامعه اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد در گفتگو با صاحب نیوز، با اشاره به اهداف شورای امر به معروف در مناطق شهری اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فقط  مربوط به حجاب نیست بلکه یک احساس مسئولیت برای افراد در هر پست و مقام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: در اجرای فرضیه امر به معروف باید به این نکته توجه کرد که این اقدام تربیتی و فرهنگی بوده و بر اساس موقعیت به افراد آموزش داده می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه باید شیوه درست امر به معروف را اجرا کرد، گفت: اگر هر فرد بتواند با آموزش شیوه صحیح امر به معروف را بیاموزد، قطعا افراد مسئولیت پذیر شده و بی تفاوتی در جامعه رواج نخواهد یافت.

,

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت در قبال رفتار افراد جامعه اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود.

,

وی تاکید کرد: آموزش و کار تربیتی را باید از کودکان شروع کنیم تا این آموزه ها به صورت یک فرهنگ در ذهن افراد نهادینه شود و برای این کار می توان از مهد کودک ها و مدارس شروع کرد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و اگر کار تربیتی و فرهنگی به درستی انجام شود کم کم منکرات از بین خواهند رفت.

,

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف فریضه امر به معروف و نهی از منکر این است که فردی که در جامعه می خواهد خلافی انجام دهد احساس امنیت و آرامش نداشته باشد و این کار را می توان بر اساس موقعیت و ظرفیت مردم شهر ها و روستاها انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه